بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین خبر از حضور انریکه بر روی نیمکت ناپولی

به نتیجه نرسیدن مذاکرات انریکه با ناپولی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۲
انریکه ؛ به نتیجه نرسیدن مذاکرات انریکه با ناپولی

لوییس انریکه مذاکراتش با ناپولی را به حالت تعلیق در آورده چرا که باشگاه ایتالیایی نتوانسته پروژه‌ای جذاب و خاص را به او پیشنهاد بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منابع متعدد در ایتالیا ادعا می کنند که لوئیس انریکه از پیشنهاد ناپولی استقبال نکرده و متقاعد نشده که جانشین لوچانو اسپالتی در این باشگاه شود. او مذاکرات با ناپولی را به حالت تعلیق درآورده است.

سرمربی سابق رم نامزد اصلی جانشینی لوچانو اسپالتی در فصل 24-2023 است. اسپالتی دیروز خود رسما تایید کرد که در فصل بعد هدایت ناپولی را برعهده نخواهد داشت.

پس از اطمینان از رفتنی شدن اسپالتی، لوئیس انریکه اولین نامی بود که در دستور کار ناپولی قرار گرفت، اما هم گاتزتا و هم کوریره دلو اسپورت امروز ادعا کردند که پیشنهاد باشگاه، مربی اسپانیایی را قانع نکرده است.

هر دو روزنامه ادعا می کنند که مشکل انریکه، میزان دستمزد نیست و او مذاکرات را به حالت تعلیق درآورده، چون می خواهد چشم انداز روشن‌تری از برنامه های ورزشی باشگاه داشته باشد. انریکه پس از جدایی از تیم ملی اسپانیا به دنبال تجربه ای خاص است اما پیشنهاد ناپولی آن چیزی نیست که لوچو به دنبالش است.

این مربی 53 ساله چندی پیش پیشنهاد چلسی را هم رد کرد و چند پیشنهاد خوب دیگر نیز از لیگ برتر انگلیس دارد. طبق گزارش گاتزتا، تیم ملی برزیل نیز به سرمربی سابق رم و بارسلونا علاقه‌مند است. وینچنزو ایتالیانو از فیورنتینا و تیاگو موتا از بولونیا به عنوان گزینه های جایگزین ناپولی در صورتی که انریکه پیشنهاد را به شکل قطعی رد کند، ذکر شده اند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *