شوک سنگین به قاتل استقلال و پرسپولیس + سند
محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات و ۲۰۰ میلیارد جریمه برای الهلال به دلیل تخلف در جذب محمد کنو

الهلال عربستان به محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی و همچنین به پرداخت چیزی در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان محکوم شد.
در حالی که از دو روز پیش شایعات پیرامون محرومیت الهلال در پرونده محمد کنو در رسانههای سعودی منتشر شده بود اما خبر رسمی در این باره نیمه شب منتشر شد تا به این ترتیب هواداران این تیم در شوک فرو بروند.
آنطور که اتحادیه فوتبال عربستان تصمیم گیری کرده، باشگاه الهلال به دلیل تخلف در جذب محمد کنو به محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی (تابستان ۲۰۲۲ و زمستان ۲۰۲۳) محکوم شده است.
به این ترتیب این تیم نمیتواند در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنی را به خدمت بگیرد و برای فصل آینده تنها امکان تمدید قرارداد بازیکنانی که فصل گذشته در این تیم بودند را خواهد داشت.
الهلال به پرداخت ۲۷ میلیون ریال سعودی به باشگاه النصر محکوم شد.



تولد لاکچری پسر رونالدو جهانی شد
کلاه خاص رونالدو در جشن قهرمانی النصر + عکس
ماندگارترین قاب از رونالدو در جشن قهرمانی النصر + عکس
واکنش ستاره استقلال به قهرمانی رونالدو با النصر + عکس
جنجال رونالدو و جورجینا در شب قهرمانی النصر
طعنه دندان شکن الهلال به یاران رونالدو در النصر + عکس









