بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شماره 98 استقلال در انتظار اولین بازی فصل ؛ طلسم می شکند؟

علیرضا رضایی آماده حضور در دروازه استقلال برای دیدار حساس برابر تراکتور

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۷
علیرضا رضایی

گفته می‌شود سرمربی استقلال در جام حذفی از دروازه‌بان دوم خودش یعنی علیرضا رضایی استفاده خواهد کرد تا حسینی اندکی استراحت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گفته می‌شود سرمربی استقلال در جام حذفی از دروازه‌بان دوم خودش یعنی علیرضا رضایی استفاده خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال،‌ علیرضا رضایی یکی از دروازه‌بان‌های باتجربه و جوان فوتبال ایران است که امسال با حضور سیدحسین حسینی حتی یک دقیقه هم برای استقلال به میدان نرفته است. رضایی، که فصل گذشته در زمان سرمربی‌گری فرهاد مجیدی در جام حذفی و 5 بازی لیگ برتر درون چارچوب استقلال ایستاد، امسال با نظر ساپینتو در لیگ برتر ایران به یک دروازه‌بان نیمکت‌نشین و گاهی اوقات سکونشین تبدیل شده است.

حالا در آستانه دیدار جام حذفی استقلال مقابل تراکتور شنیده می‌شود که احتمال دارد رضایی اولین بازی فصل را برای تیمش انجام بدهد.

این دروازه‌بان 22ساله که از تیم پیکان به فوتبال ایران معرفی شد و از نظر فیزیک و عکس‌العمل جزء گلرهای آینده‌دار محسوب می‌شود، قطعا از شرایطی که در استقلال دارد راضی نیست، اما اعتراضی به نیمکت‌نشینی نداشته است. رضایی در مقطعی از نیم فصل اول لیگ با ساپینتو وارد یک چالش هم شد، اما بدون توجه به حواشی کار خود را جلو برد و حالا این شانس را دارد که در جام حذفی به میدان برود.

رضایی در تمرینات استقلال با انگیزه و روحیه بالا شرکت دارد و امیدوار است که سرمربی پرتغالی همچون فرهاد مجیدی در جام حذفی به دروازه‌بان ملی‌پوش و شماره یک خود، یعنی حسینی، استراحت بدهد تا او در ترکیب اصلی به میدان برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *