بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده جذاب هافبک سپاهان به هواداران درباره قهرمانی

قربانی : تا آخرین هفته برای قهرمانی بجنگیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۸
قربانی : تا آخرین هفته برای قهرمانی بجنگیم

هافبک سپاهان: تا آخرین هفته برای قهرمانی می‌جنگیم/ کی‌روش مربی بزرگی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قربانی درباره بازی دوستانه سپاهان برابر پرسپولیس اظهار داشت:

هر دو تیم یک بازی تاکتیکی و محکم را انجام دادند. ما در 40 دقیقه اول دو گل زدیم و شروع خوبی در بازی داشتیم و نکته مهم دیگر گل زدن شهریار مغانلو بود. امیدوارم که او در بازی‌های لیگ برتر هم بدرخشد و در نهایت آقای گل شود.

وی در مورد اینکه چرا سپاهان بازی برده را با تساوی عوض کرد، گفت:

ما با نتیجه 2 بر صفر جلو بودیم، ولی در 40 دقیقه سوم هر دو تیم تعویض‌های زیادی انجام دادند و کادر فنی هم قصد داشت تفکرات خود را در این بازی پیاده کند و از اکثر بازیکنان بازی بگیرد. من فکر می‌کنم پنالتی پرسپولیس درست نبود، ولی به‌هر حال باید به نظر داور احترام بگذاریم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شانس قهرمانی این تیم در لیگ امسال خاطر نشان کرد:

لیگ امسال واقعاً سخت است و چند مدعی دنبال قهرمانی هستند. طبیعتاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام تیم قهرمان می‌شود، ولی ما به هواداران قول می‌دهیم که تا آخرین هفته برای قهرمانی بجنگیم.

وی درباره وضعیت مبهم نیمکت تیم ملی فوتبال ایران و اینکه بسیاری از کارشناسان خواهان قطع همکاری با کارلوس کی‌روش هستند، گفت:

طبیعتاً مربیان و کارشناسان بهتر می‌توانند نظر بدهند. به نظر من کی‌روش مربی بزرگی است و نمی‌دانم چرا ما در چند جام جهانی اخیر از گروه خودمان صعود نکردیم و در جام ملت‌ها هم قهرمان نشدیم. فکر می‌کنم فوتبال ما در بحث برنامه‌ریزی، ساختار و اهمیت دادن به فوتبال پایه مشکل دارد که باید این مشکلات را برطرف کنیم.

بازیکن تیم فوتبال امید ایران در پایان یادآور شد:

چهار پنج ماه دیگر مسابقات مقدماتی المپیک شروع می‌شود، ولی هنوز سرمربی انتخاب نشده است. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف تیم امید را مشخص کرده و سرمربی‌اش را انتخاب کنند، چون زمان زیادی نداریم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *