بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره پرسپولیس به کارلوس کی روش

حسین عبدی : نمی‌ دانم فلسفه و استراتژی کارلوس کی‌ روش از برگزاری بازی دوستانه با تیم نیکاراگوئه چه بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۴
حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس گفت : ما باید با تیم‌های خوب و بین‌المللی بازی کنیم تا نقاط ضعف و قوت تیم ملی فوتبال شناسایی شود و من نمی‌دانم که فلسفه و استراتژی کی‌ روش از برگزاری بازی دوستانه با تیم نیکاراگوئه چه بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی تیم ملی ایران در بازی دوستانه مقابل نیکاراگوئه اظهار داشت:

این دیدار اصلاً شکل و شمایل بازی دوستانه برای آماده سازی تیم اصلی قبل از جام جهانی را نداشت و بازیکنان جدیدی که برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده بودند محک خوردند. به هر حال به نفرات جدید فرصت بازی داده شد در حالی که الان داریم به جام جهانی می‌رویم و زمان استفاده از این بازیکنان نیست.

وی ادامه داد:

ما باید با تیم‌های خوب و بین‌المللی بازی کنیم تا نقاط ضعف و قوت تیم ملی فوتبال شناسایی شود. من نمی‌دانم که فلسفه و استراتژی کی‌ روش از برگزاری بازی دوستانه با تیم نیکاراگوئه چه بود، اما شاید شرایط فراهم نبود که یک تیم قوی‌تری را به ایران بیاورند تا با ما بازی کند.

عبدی درباره اینکه آیا تیم ملی فوتبال در این بازی دوستانه محک جدی خورد، تصریح کرد:

تیم ملی نیکاراگوئه قوی نبود و فشاری به خطوط دفاع، هافبک و حمله ایران وارد نشد. از سوی دیگر بازی هر ۲ تیم از لحاظ تاکتیکی بار فنی نداشت.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه به نظر می‌رسد کی‌روش به عنوان بازی تمرینی این دیدار دوستانه را تدارک دیده بود، گفت:

به نظرم ما با کمترین بازی دوستانه به جام جهانی می‌رویم، در حالی‌که تیم‌های دیگر دیدارهای تدارکاتی بیشتری داشتند. به هر حال تمام تیم‌ها باید در خدمت تیم ملی فوتبال باشند و خیلی از بازیکنان ما در اروپا بازی می‌کنند و به آنها اجازه ندادند که به اردوی تیم ملی بیایند. امیدوارم تیم ملی فوتبالمان در جام جهانی شگفتی ساز شود.

عبدی در پایان درباره لیست تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد:

به نظرم همان نفرات قبلی به تیم ملی دعوت می‌شوند و تفاوت چندانی ندارد. شاید آن بازیکنانی که در زمان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نمی‌شدند اکنون کی‌روش آنها را به تیم ملی دعوت کند. اکثر بازیکنان اصلی تیم ملی را لژیونرها تشکیل می‌دهند و شاید تنها یکی، ۲ نفر از بازیکنان داخلی در ترکیب اصلی حضور داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *