بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شیرجه نجات بخش علی بیرو ؛ هنوز هم همان همیشگی + عکس

دفع توپ حساس علیرضا بیرانوند در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس - مس کرمان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۲
علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند در آخرین موقعیت بازی با مس کرمان وقتی مدافعان پرسپولیس جا مانده بودند با شیرجه‌ای بلند مانع ورود توپ به دروازه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند در آخرین موقعیت بازی با مس کرمان وقتی مدافعان پرسپولیس جا مانده بودند با شیرجه‌ای بلند مانع ورود توپ به دروازه شد.

به گزارش پارس فوتبال، پرسپولیس به لطف بیرانوند و خط دفاعی جدیدش در طول یازده بازی گذشته تنها سه گل خورده که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بوده است.

علیرضا بیرانوند با آمار عالی هشت کلین‌شیت در یازده بازی به استقبال اردوی نهایی تیم ملی برای سفر به قطر رفت. او که در زمان لژیونر شدنش نتوانست فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایش داشته باشد در پرسپولیس دوباره به فرم بازی برگشت.

علیرضا بیرانوند

بیرانوند مقابل مس کرمان شب سختی را سپری نکرد اما در لحظات پایانی می‌توانست پیروزی سرخ‌ها تهدید شود. در دقیقه ۴+۹۰ ضربه سر کاظمیان در میان غفلت مدافعان بیرو را مجبور به واکنش کرد.

گلر شماره یک پرسپولیس با شیرجه‌ای بلند توپ را در آغوش کشید و از دروازه تیمش محافظت کرد‌. بیرانوند در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از بازی با اشاره به این صحنه از ناراحتی‌اش نسبت به بردهای یک‌گله پرسپولیس گفت.

علیرضا حالا تمام تمرکزش را روی جام جهانی می‌گذارد تا بار دیگر انتخاب اول کی‌روش شود و نمایش‌های درخشانش در روسیه را در جام جهانی قطر نیز تکرار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *