بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پنالتی مسلم پرسپولیس سوخت؟ + عکس

صحنه مشکوک به پنالتی روی مرتضی پورعلی گنجی در دیدار نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۷:۵۲
مرتضی پورعلی گنجی

پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند در بازی با نفت مسجدسلیمان یک پنالتی به سود تیمشان باید اعلام می‌شد. در صحنه ای که روی مرتضی پورعلی گنجی خطا شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند در بازی با نفت مسجدسلیمان یک پنالتی به سود تیمشان باید اعلام می‌شد. در صحنه ای که روی مرتضی پورعلی گنجی خطا شد.

به گزارش پارس فوتبال، دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، جنجالی‌ترین بازی این فصل فوتبال ایران از نظر داوری بوده است.

اولین صحنه مشکوک دیدار پرسپولیس و نفت، در دقیقه ۵ روی مرتضی پورعلی‌گنجی اتفاق افتاد؛ جایی که در لحظه ارسال، مدافع نفت دست او را گرفت و سرنگون کرد تا مدافع جلوکشیده سرخپوشان امکان زدن ضربه را نداشته باشد.

با این حال سیدرضا مهدوی از این صحنه گذشت و شاید اگر بازی به صورت عادی پیش می‌رفت و پرسپولیس به پیروزی می‌رسید، حرفی از این صحنه مشکوک به میان نمی‌آمد اما پس از اینکه نفت در قامت مدعی پنالتی گمشده ظاهر شد، پرسپولیس هم این صحنه را رو کرد.

نکته مهم اینکه بیشتر کارشناسان در مورد این صحنه حق را به مرتضی پورعلی گنجی و هواداران پرسپولیس دادند اما به هر حال این نیز صحنه‌ای بود که گذشت و در ادامه پرسپولیس به صورت مساوی از داوری منفعت برد تا حداقل هر دو تیم در سود و زیان مساوی شوند.

مرتضی پورعلی گنجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *