بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترفندهای سئو | بهترین سئو سایت با ترفندهای سئو

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۶
ترفندهای سئو | بهترین سئو سایت با ترفندهای سئو

موقعیت یک صفحه در نتایج گوگل بستگی به اعتبار یا نظری دارد که گوگل به وب سایت شما دارد.هرچقدر سئو سایت خود را اصولی تر و با کیفیت تر انجام دهید،طبیعتا میزان اعتبار شما در گوگل افزایش خواهد یافت و در نتیجه سایت شما می تواند در نتایج اولیه ی گوگل قرار گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

موقعیت یک صفحه در نتایج گوگل بستگی به اعتبار یا نظری دارد که گوگل به وب سایت شما دارد.هرچقدر سئو سایت خود را اصولی تر و با کیفیت تر انجام دهید،طبیعتا میزان اعتبار شما در گوگل افزایش خواهد یافت و در نتیجه سایت شما می تواند در نتایج اولیه ی گوگل قرار گیرد.

از آنجایی که سئو یک روند طولانی مدت است،بسیاری از کسانی که خواهان افزایش رتبه سایت در نتایج گوگل با سئو هستند،به دنبال راه و روش ها و ترفندهای سئو خواهند بود.

در فرایند سئو همه چیز در یک وبسایت اهمیت دارد،از موارد بزرگ مانند طراحی سایت گرفته تا موارد کوچک تر مانند قواعد نگارشی و …

بنابراین باید به تمامی موارد در یک وبسایت توجه کرده و قسمت های مختلف سایت را برای کاربران بهینه کرد،با این حال مواردی وجود دارد که کمتر به آن توجه می شود در حالی که این موارد نقش بسیار مهمی در سئو سایت ایفا می کنند.

در ادامه به معرفی یک سری از ترفندهای سئو خواهیم پرداخت،پس با ما همراه باشید:

محتوای متنی طولانی تر

بکی از ترفندهای سئو ، انتشار محتوای طولانی و جامع در سایت است.محتوای جامع از چند نظر به سئو سایت شما کمک می کند.

اول آنکه زمانی که محتوای شما طولانی باشد،کاربران مدت زمان بیشتری در سایت شما حضور خواهند داشت که این موضوع باعث افزایش ترافیک سایت شده و به سئو سایت کمک می کند.

دوم آنکه زمانی که محتوا طولانی تر است،فرصت استفاده ی  بیشتر از کلمات کلیدی در آن محتوا فراهم می شود،در نتیجه محتوای شما در مقایسه با محتوای رقبا ، در یک کلمه کلیدی خاص رتبه بهتری کسب خواهد کرد.

استفاده از داده های ساختار یافته

استفاده از داده های ساختاریافته یکی دیگر از ترفندهای سئو است.داده های ساختار یافته علاوه بر کمک به الگوریتم های گوگل برای درک بهتر موضوع کلی سایت و صفحات سایت شما،باعث افزایش نرخ کلیک سایت نیز می شوند.

زمانی که شما از داده های ساختار یافته در سایت خود استفاده می کنید،لینک وبسایت شما متفاوت تر از لینک دیگر وبسایت ها در گوگل ظاهر می شود و به همین ترتیب میزان کلیک بر روی آن بیشتر خواهد بود و همانطور که می دانیم افزایش نرخ کلیک به سئو سایت کمک می کند.

آپدیت پست های قدیمی

بسیاری از سایت ها ترجیح می دهند به جای آپدیت مطالب قدیمی خود،محتوای جدید منتشر کنند.اما ارزش این کار برای سئو کمتر از زمانیست که مطالب قبلی خود را آپدیت کنید.

زمانی که مطالب قبلی سایت خود را آپدیت می کنید ، گوگل ایندکس سایت شما را با سرعت بیشتری انجام می دهد و به سایت شما اعتبار می بخشد که این موضوع به سئو سایت کمک می کند.

ارائه محتوای اصلی در ابتدای صفحات

امروزه به دلیل سرعت بالای دسترسی به اطلاعات،کاربران کم حوصله تر از کاربران 10 سال پیش هستند.زمانی که کاربران موضوعی را جست و جو می کنند و با کلیک بر روی لینک های گوگل از وبسایت ها بازدید می کنند،چنانچه در پاراگراف های اول نتایج جست و جوی خود را نبینند،بلافاصله از سایت خارج شده و به بازدید از سایت رقبای شما می پردازند.

این موضوع تاثیر بسیار بدی بر روی سئو سایت شما خواهد داشت،چراکه افزایش نرخ پرش کاربران می تواند باعث افت رتبه سایت شود.

بنابراین مقدمه ی مطالب را زیاد طولانی نکنید و سعی کنید در پاراگراف های اول مطالب اصلی خود را ارائه دهید و در ادامه توضیحات جزیی تر را ارائه دهید.

استفاده از عبارات کلیدی به جای کلمات کلیدی

یکی دیگر از ترفندهای سئو استفاده از عبارات کلیدی به جای کلمات کلیدی است.کلمات کلیدی بسیار رقابتی هستند،زمانی که یک وبسایت جدید می سازید و قصد رقابت با سایت های مشابهی را دارید که در موضوع مورد نظر شما فعالیت می کنند،استفاده از کلمات کلیدی با رقابت زیاد می تواند روند افزایش رتبه سایت و سئو شما را کندتر و بسیار سخت تر کند.

در مقابل اگر از عبارات کلیدی با شدت رقابت کم استفاده کنید،به سئو سایت خود سرعت می بخشید و زودتر می توانید به رتبه های بالای نتایج گوگل برسید.

:در ادامه  رپورتاژ آگهیو  بک لینک چیست

 

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *