مدیران پرسپولیس به دنبال صید دو ستاره محبوب سرخ ها + جزئیات
پرسپولیس به دنبال بازگرداندن دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی

باشگاه پرسپولیس با نظر اوسمار ویرا در تلاش است مهدی ترابی و دانیال اسماعیلیفر، دو بازیکن سابق خود که اکنون در تراکتور بازی میکنند، را برای فصل آینده دوباره به جمع سرخپوشان بازگرداند.
مدیران باشگاه پرسپولیس با نظر سرمربی برزیلی این تیم در حال رایزنی برای جذب دوباره مهدی ترابی و دانیال اسماعیلیفر هستند. دو بازیکنی که پس از قهرمانی سرخپوشان در لیگ بیستوسوم از این تیم جدا شدند. به تراکتور پیوستند.
پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستوسوم تصور میشد شاکله اصلی تیم و کادرفنی حفظ شود، اما مدتی بعد اوسمار ویرا از این تیم جدا شد. در ادامه نیز ترابی و اسماعیلیفر که از مهرههای کلیدی پرسپولیس بودند، راهی تراکتور شدند.
اکنون و با بازگشت اوسمار ویرا به نیمکت، این سرمربی در چند نوبت به مدیران باشگاه اعلام کرده که خواهان جذب دوباره این دو بازیکن است. گفته میشود ترابی و اسماعیلیفر نیز گفتوگوهایی با مدیران پرسپولیس داشتهاند و نسبت به این موضوع چراغ سبز نشان دادهاند.


داور دیدار پرسپولیس و چادرملو مشخص شد
بحران دروازه استقلال؛ تنها یک گلر بزرگسال در تمرینات
تاریخ بازگشت ستاره محبوب استقلال به ایران مشخص شد
تکمیل کادر فنی آبیپوشان؛ ۵ مربی در کنار بختیاریزاده
پروژه تیم «ب» پرسپولیس وارد فاز جدید شد
پشتپرده تأخیر در معرفی سرمربی جدید پرسپولیس









