اولین واکنش وحید امیری به حضورش در فولاد
وحید امیری : از اعتماد مجموعه فولاد خوزستان و مخصوصاً شخص یحیی گل محمدی متشکرم

وحید امیری از اعتماد یحیی گلمحمدی به او قدردانی کرد.
وحید امیری دو روز پس از رسمی شدن حضورش در فولاد خوزستان، خطاب به مردم این استان و هواداران تیم نوشت:
«با سلام خدمت مردم خونگرم خوزستان و هواداران عزیز فولاد؛ تمام تلاشم این است که از امروز هر چه در توان دارم به کار بگیرم تا شرمنده شما نباشم.»
امیری همچنین از اعتماد مدیران فولاد قدردانی کرد و بهطور ویژه از یحیی گلمحمدی یاد کرد:
«از اعتماد مجموعه فولاد خوزستان و مخصوصاً شخص آقا یحیی که سالها افتخار شاگردیاش را داشتهام، متشکرم.»
نکته جالب اینکه آخرین حضور امیری در لیگ برتر با تیمی غیر از پرسپولیس در لیگ پانزدهم اتفاق افتاد و حالا او بعد از ده سال پیراهن تیمی دیگر را بر تن خواهد کرد.
امیری با انجام ۲۵۴ بازی در پرسپولیس جزو پر سابقه ترین بازیکنان این تیم بود و در نهایت بعد از تصمیم وحید هاشمیان در لیست مازاد قرار گرفت.


تأکید رئیس دپارتمان داوری بر اجرای قوانین جدید داوری جام جهانی
معرفی محسن خلیلی به عنوان سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس
زمان خداحافظی داور مطرح فوتبال ایران از مستطیل سبز مشخص شد + جزئیات
هشدار جدی پیشکسوت استقلال به ستاره های تیم ملی فوتبال ایران
باشگاه سپاهان و سیاست نقلانتقالاتی جدید
چادرملو و مخالفت با روند تعیین سهمیه؛ اما پایبند به رقابت سالم در زمین









