بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسطوره محبوب هواداران استقلال دست از سر جواد نکونام بر نمی دارد + عکس

علی چینی : فقط جواد نکونام می‌ تواند پاسخگوی وضعیت استقلال باشد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۸
علی چینی : فقط جواد نکونام می‌ تواند پاسخگوی وضعیت استقلال باشد

علی چینی پیشکسوت استقلال گفت : دفاع تیمی استقلال به شدت متزلزل و بد کار کرد. در ضمن در خط حمله هم نمایش خوبی نداریم اصلا مهاجم تمام کننده نداریم این را دوست خوبم آقای نکونام بسته و هر بازیکنی او خواست، جذب شده در نتیجه بهترین شخص برای توضیح عملکرد این بازیکنان خود نکونام است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم استقلال پس از روی کار آمدن موسیمانه آفریقایی امید زیادی داشت تا در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر با یک پیروزی مقابل خیبر شکست سنگین مقابل ذوب‌ آهن را به دست فراموشی بسپارد اما آبی‌پوشان در نمایش پرانتقاد سه گل هم از تیم خیبر دریافت کردند و متحمل یک شکست سنگین و غیرمنتظره دیگر شدند تا مشخص شود وضعیت تیم پرهوادار پایتخت بدتر از آن چیزی است که تصور می‌شد و علی چینی پیشکسوت استقلال نیز در گفتگویی به این موضوع اشاره کرده است.

علی چینی پیشکسوت استقلال گفت :

نمایش استقلال فاجعه بود. یک سری از بازیکنان اصلا متوجه نیستند در چه تیمی بازی می‌کنند. این تیم انگار از هم پاشیده است. حالا که فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم هواداران بودند که تیم فصل گذشته را دوم کردند. در همین بازی اگر حسینی نبود، فاجعه رقم می‌خورد.

وی ادامه داد :

بعضی از بازیکنان در باد هواداران خود و فضای مجازی خوابیده‌اند و اصلا نمی‌فهمند در چه تیمی حضور دارند. مرادمند در این بازی مثل آماتورها بازی کرد و دلیل اصلی گل خوردن آبی پوشان بود.

چینی درباره این که بهترین شخص برای توضیح وضع استقلال کیست؟ پاسخ داد :

دفاع تیمی استقلال به شدت متزلزل و بد کار کرد. در ضمن در خط حمله هم نمایش خوبی نداریم. اصلا مهاجم تمام کننده نداریم. این را دوست خوبم آقای نکونام بسته و هر بازیکنی او خواست، جذب شده. در نتیجه بهترین شخص برای توضیح عملکرد این بازیکنان خود نکونام است.

علی چینی : فقط جواد نکونام می‌ تواند پاسخگوی وضعیت استقلال باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *