بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیدارهای تیم‌های استقلال، سپاهان و تراکتور به تعویق میفتد؟

امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر: احتمال تعویق دیدارهای تیم‌های استقلال، سپاهان و تراکتور در هفته هشتم وجود دارد

نویسنده : پارس فوتبال ؛ خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۰
استقلال؛ احتمال تعویق دیدارهای تیم‌های استقلال و سپاهان و تراکتور وجود دارد

پیش از این با تصمیم سازمان لیگ دیدار تیم‌های ملوان و پرسپولیس به دلیل حضور سرخپوشان در لیگ نخبگان و فاصله کم این مسابقه با دیدار ایران و قطر به تعویق افتاده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین روشنک درباره درخواست باشگاه تراکتور برای تعویق دیدار با گل‌گهر و همچنین شرایط مسابقات دو تیم استقلال و سپاهان در هفته هشتم اظهار داشت:

درخواست‌ها را هنوز بررسی نکردیم و حتماً این کار را انجام داده و به طور رسمی اعلام خواهیم کرد.

روشنک در پاسخ به این پرسش که آیا دو باشگاه استقلال و سپاهان هم درخواست رسمی برای تعویق دیدارهای هفته هشتم داشته‌اند یا خیر، گفت:

به طور شفاهی با ما صحبت کردند، اما هنوز درخواست مکتوب خود را ندادند. منتظریم تا آنها هم به جمع‌بندی برسند و درخواست مکتوب‌شان را بدهند.

روشنک مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در مورد شرایط جدید پیش آمده با تغییر محل برگزاری بازی‌ ایران و قطر و همچنین مسابقات باشگاهی تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا 2 به کشور ثالث توضیح داد:

با تغییر مکان دیدار ایران و قطر ساعت این بازی‌ هم تغییر کرده است. این مسابقه قرار بود ظهر 24 مهر ماه در مشهد مقدس برگزار شود و بازیکنان هم طبیعتاً همان شب به شهرهای خود بازمی‌گشتند، اما الان شرایط فرق کرده است. از طرفی هم بازی‌های لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا 2 به کشور ثالث منتقل شده است و آبی پوشان و تراکتور باید خارج از کشور بازی کنند. این شرایط می‌طلبد که یک تصمیم جدید درباره بازی‌های هفته هشتم گرفته شود.

پیش از این با تصمیم سازمان لیگ دیدار تیم‌های ملوان و پرسپولیس به دلیل حضور سرخپوشان در لیگ نخبگان و فاصله کم این مسابقه با دیدار ایران و قطر به تعویق افتاده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *