بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مصاحبه طوفانی ستاره پرسپولیس علیه فدراسیون فوتبال خبرساز شد + سند

علی علیپور ستاره پرسپولیس پس از تساوی 1 بر 1 مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ نخبگان آسیا : امکانات و ساختار ضعیفی داریم و این برای فوتبال ما خوب نیست ؛ فقط درگیر سقف قرارداد و چمن هستیم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۰


علی علیپور ستاره پرسپولیس گفت : اینجا بازی کردن در چنین چمنی سخت است شاید باور نکنید دوش مناسب هم در رختکن نداریم و این شرایط برای کشور ما و فوتبال ما خوب نیست بهترین شرایط باید برای تیم ملی و نماینده‌ های ایران در آسیا فراهم باشد تیم‌ های عربی پول خوبی خرج می‌ کنند، اما ما درگیر سقف قرارداد و چمن هستیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی علیپور پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پاختاکور اظهار داشت:

خدا را شکر زود به گل رسیدیم. به آن چیزی که می‌ خواستیم در دقیقه اول رسیدیم و نیمه اول خوبی داشتیم، اما متاسفانه هرچه بازی جلوتر رفت و باید گل دوم را می‌ زدیم این گونه نشد و شانس‌ های زیادی را از دست دادیم. نتیجه‌ ای که نمی‌ خواستیم و فکرش را نمی‌ کردیم رقم خورد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازهم از هواداران تشکر می‌ کنم که حامی ما بودند، تصریح کرد:

بهانه نمی‌ آوریم. باید بازی را می‌ بردیم، اما امتیاز از دست دادیم. ما امکانات و ساختار خوبی نداریم. شرایط زمین چمن را در بازی با الاهلی و استقلال که زمین خوب بود همه دیدند که بازی خوبی انجام دادیم، اما اینجا بازی کردن در چنین چمنی سخت است. شاید باور نکنید دوش مناسب هم در رختکن نداریم و این شرایط برای کشور ما و فوتبال ما خوب نیست. بهترین شرایط باید برای تیم ملی و نماینده‌های ایران در آسیا فراهم باشد. تیم‌های عربی پول خوبی خرج می‌ کنند، اما ما درگیر سقف قرارداد و چمن هستیم! بدتر اینکه نمی‌ دانیم این وضعیت از چه زمانی درست خواهد شد و تغییر می‌ کند.

وی ادامه داد:

فکر ما به جای این که روی فوتبال باشد روی مسائل این چنینی است. ما باید بتوانیم در ورزشگاه آزادی کنیم. با این حال این ها بهانه است و ما می دانیم که باید بتوانیم پیروز شویم.

پی نوشت : واکنش علی علیپور ستاره پرسپولیس به کیفیت بد زیرساخت ورزشگاه شهدای شهر قدس از شب گذشته حسابی در فضای مجازی خبرساز شده است.

کلیپ این مصاحبه را می توانید در بخش ویدیو این خبر مشاهده کنید.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *