بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک حسرت بزرگ برای ستاره محبوب هواداران پرسپولیس + جزئیات

سروش رفیعی ستاره پرسپولیس : دوست داشتم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ | ۲۱:۴۷
سروش رفیعی : دوست داشتم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم

سروش رفیعی ستاره پرسپولیس گفت : فکر می‌کنم هواداران هم از عملکرد ما راضی هستند تیم ما می‌تواند بهتر باشد دوست داشتم این بازی در استادیوم آزادی باشد تا در حضور هواداران بازی کنیم آماده بازی هستیم و امیدواریم که بهترین نتیجه را بگیریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سروش رفیعی در نشست خبری پیش از بازی برابر پاختاکور ازبکستان، اظهار داشت:

تغییرات همیشه نیاز به زمان دارد. ما با تغییرات زیادی کار را شروع کردیم. اکنون به یک تیم خیلی خوبی تبدیل شدیم و درک متقابلی از شرایط و خواسته‌های کادرفنی داریم.

وی افزود:

فکر می‌کنم هواداران هم از عملکرد ما راضی هستند. تیم ما می‌تواند بهتر باشد. دوست داشتم این بازی در استادیوم آزادی باشد تا در حضور هواداران بازی کنیم. آماده بازی هستیم و امیدواریم که بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در واکنش به صحبت‌ های علی دایی و تمجیدش از پرسپولیس گاریدو گفت:

علی دایی لطف دارد و معمولاً در مورد هر کسی تعریف یا صحبت نمی‌کنند و جای خوشحالی دارد. تیم خودشان است و امیدوارم این انرژی‌های مثبت به تیم برسد و شرایط بهتر شود.

رفیعی اضافه کرد:

کیفیت چمن و توپ روی عملکرد همه بازیکنان تاثیر دارد و هیچ فرقی نمی‌کند آن بازیکن در چه پست و شرایطی و در چه کشوری بازی می‌کند. زمانی که می‌خواهید یک عملکرد خوب را ارائه بدید، کیفیت خوب توپ و زمین است که تاثیر دارد. در هر کشوری که بازی می‌کنیم حسرت می‌خوریم که کاش ما هم این کیفیت را داشتیم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، عصر فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان پاختاکور ازبکستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *