بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس بازهم استقلال را جا گذاشت؛ سرخپوشان همه جوره بالای‌ استقلال!

پرسپولیس با 22 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام بالاتر از استقلال در سال 2024 در بین باشگاه های آسیایی

نویسنده : پارس فوتبال ؛ خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۵
پرسپولیس؛ سبقت پرسپولیس از استقلال در اینستاگرام

صفحه اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس در ماه آگوست سال ۲۰۲۴ در رده دوم صفحات پربازید و فعال از جهت بازخوردهای کاربران صفحات مجازی قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صفحه اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس در ماه آگوست سال ۲۰۲۴ در رده دوم صفحات پربازید و فعال از جهت بازخوردهای کاربران صفحات مجازی قرار گرفت.

این اتفاق در حالی افتاده است که فصل گذشته یکی از ویژگی‌های صفحه مجازی استقلال در شبکه اجتماعی اینستاگرام این بود که در اغلب ماه‌ها در زمره سه صفحه برتر آسیا قرار می‌گرفت اما حالا پرسپولیس از آبی‌ها سبقت گرفته و جایگاه دوم را به خودش اختصاص داده است.

یکی از وب‌سایت‌های معتبر طرف قرارداد با اینستاگرام، در پایان هر ماه میلادی مجموع فعالیت‌های کاربران صفحه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی در دنیا را محاسبه و این باشگاه‌ها را بر اساس میزان اینتراکشن رتبه بندی می‌کند. در این بررسی بازخوردهای هر صفحه رسمی و فعالیت‌های کاربران در آن شامل لایک، کامنت، شیر، فوروارد و… محاسبه می‌شود.

در پایان ماه آگوست، باشگاه النصر عربستان که رونالدو را در اختیار دارد با نزدیک به ۵۷ میلیون اینتراکشن در رده اول باشگاه‌های آسیایی قرار دارد. پرسپولیس با بیش از ۲۲ میلیون اینتراکشن در رده دوم است و استقلال که سال گذشته میلادی در اغلب ماه‌ها یکی از سه باشگاه برتر آسیا بود پایین‌تر از پرسپولیس در رده سوم ایستاده است.

این در حالی است که به طور نمونه در ماه پایانی سال ۲۰۲۳ میلادی (دسامبر) استقلال با ۲۳ میلیون اینتراکشن پایین‌تر از النصر و یک باشگاه هندی به نام کرالا در رده سوم قرار داشت و بالاتر از باشگاه‌های بزرگ کره‌ای، ژاپنی و چینی بود. اما حالا مدتی است صفحه باشگاه پرسپولیس در این زمینه هم از استقلال پیشی گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *