بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخواست مهم اسطوره پرسپولیس از هواداران در دربی 104 مقابل استقلال + عکس

جمشید شاه‌ محمدی : هواداران پرسپولیس به رامین رضاییان توهین نکنند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ | ۹:۰۲
جمشید شاه‌ محمدی : هواداران پرسپولیس به رامین رضاییان توهین نکنند

جمشید شاه‌ محمدی پیشکسوت پرسپولیس گفت : هواداران پرسپولیس همیشه از بازیکنان و اعضای تیم حمایت کرده‌اند و من از آنها خواهش دارم که در بازی امروز هم به رامین رضاییان فحاشی نکنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جمشید شاه‌ محمدی پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با این بازی اظهار داشت:

هر دو تیم جز باشگاه‌های خوب کشور هستند و امیدوارم شرایطی رخ دهد که پرسپولیس بتواند پیروز از زمین خارج شود. پرسپولیس در چند هفته اخیر واقعاً کیفیت بهتری از حریف خود نشان داده است.

او ادامه داد:

استقلال به یک شکل بازی می‌کند و تنوعی در سبک بازی این تیم در هفته‌های اخیر شاهد نبودیم اما پرسپولیس بسیار زیبا و به نوعی اسپانیایی بازی می‌کند. پرسپولیس با گاریدو نشان داده که سبک بازی مالکانه را دوست دارد و همه بازیکنان در داخل زمین بسیار فعال نشان داده‌اند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد:

پرسپولیس در این فصل نشان داده که برای گل زدن حتماً نیاز به مهاجم ندارد. هافبک و مدافعان پرسپولیس هم در امر گلزنی این تیم نقش داشته‌اند و با توجه به کیفیت بازیکنان خارجی این تیم و همچنین خریدهای جدید مانند میلاد محمدی پرسپولیس می‌تواند مقابل استقلال پیروز شود.

شاه‌محمدی در رابطه با غیبت اوستون ارونوف وینگر ازبکستانی پرسپولیس در این بازی خاطر نشان کرد:

پرسپولیس یک تیم است و متکی به یک بازیکن خاص نیست. در زمان ما هم مثلاً اگر محمد پنجعلی مصدوم می‌شد، علی پروین از نفرات دیگر در ترکیب استفاده می‌کرد و آن بازیکن هم درخشان در زمین ظاهر می‌شد و دلیل آن هم این بود که در بین ما همدلی وجود داشت و دلیل دیگر هم این بود که هواداران از همه بازیکنان حمایت می‌کردند.

او تصریح کرد:

در پرسپولیس کنونی هم هر بازیکنی در ترکیب قرار گیرد کار را برای تیم در می‌آورد. استقلال هم تیم قابل احترامی است و برای بازیکنان این تیم هم احترام قائل هستم.

او در رابطه با حضور رامین رضائیان با پیراهن استقلال در مقابل پرسپولیس گفت:

رامین بازیکن بسیار خوبی است و شاگرد من در تیم راه آهن بوده است. احساسم این است که رضائیان استقلالی نیست چون پدر و خانواده‌اش همگی طرفدار پرسپولیس هستند و من او را می‌شناسم. تعجب کردم که او راهی استقلال شد اگر به هر تیمی می‌رفت به ما بر نمی‌خورد اما از اینکه استقلال را انتخاب کرد ناراحت شدم.

او افزود:

او در مقابل پرسپولیس هم عملکرد خوبی را از خود به نمایش خواهد گذاشت و اگر بتواند نمایش خوبی نشان دهد پرسپولیسی‌ها حسرت خواهند خورد که او را به خدمت نگرفته‌اند و اگر نتیجه بازی به سود پرسپولیس تمام شود مسلماً رضائیان حسرت خواهد خورد که چرا به پرسپولیس نیامد. نباید فراموش کنیم که پرسپولیس همیشه قهرمان است و هواداران همیشه از بازیکنان و اعضای تیم حمایت کرده‌اند و من از آنها خواهش دارم که در بازی امروز هم به رامین رضاییان فحاشی نکنند.

او ادامه داد:

او تصمیم خود را گرفت و راهی استقلال شد و مثل برخی از بازیکنان مانند علیرضا بیرانوند برای پرسپولیس بازی درنیاورد. در زمان قدیم بحث پول ملاک نبود و بازیکنان برای ارزشی که به پیراهن تیم خود داشتند برای آن بازی می‌کردند. هر دو تیم هواداران زیادی دارند و امیدوارم یکی از این دو تیم قهرمان لیگ برتر شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با پیش‌بینی خود از نتیجه دربی ۱۰۴ گفت:

به نظرم پرسپولیس می‌تواند این بازی را با نتیجه دو بر صفر به سود خودش به اتمام برساند. نکونام هم از مربیان و بازیکنان خوب کشور بوده و نباید با مدیریت باشگاه خود اینقدر وارد چالش شود، همین موضوع به نظرم باعث شده روحیه بازیکنان استقلال از پرسپولیس ضعیف‌تر است.

جمشید شاه‌ محمدی : هواداران پرسپولیس به رامین رضاییان توهین نکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *