بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف جنجالی ستاره پیشین پرسپولیس در دادگاه

آنتونی استوکس مهاجم پیشین پرسپولیس در دادگاه اعتیادش به مواد مخدر را اعتراف کرد

نویسنده : پارس فوتبال ؛ خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۶
پرسپولیس؛ مهاجم سابق پرسپولیس و تراکتور، در دادگاه اعتیادش به مواد مخدر را پذیرفت

آنتونی استوکس مهاجم سابق پرسپولیس و تراکتور، در دادگاه اعتیادش به مواد مخدر را پذیرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پلیس این مهاجم سابق پرسپولیس را در ابتدا به علت عبور از سرعت مجاز توسط خودرویش و رسیدن به سرعت صد مایل بر ساعت، توسط پلیس بازداشت شد و در نهایت مشخص شد که این مهاجم سابق آرسنال، مقداری کوکایین به ارزش سه هزار پوند را در جوراب خود مخفی کرده است!

استوکس در روز ششم ژانویه 2023 در زمان تعقیب و گریز توسط پلیس در دوبلین نزدیک بود که با یک موتورسوار تصادف کند. مهاجم سابق ساندرلند این هفته به دادگاه رفت و جرم خود در مورد تملک غیرقانونی کوکایین پذیرفت. در واقع او مقداری کوکایین را در یک جوراب جاسازی کرده بود.

استوکس به جرم خود در مورد رانندگی تحت تاثیر الکل و چهار  مورد رانندگی خطرناک اعتراف کرده است و تخلف خود در مورد رانندگی بدون گواهینامه و موتورسواری بدون تهیه بیمه را پذیرفته است.استوکس به قاضی گفت که از 16 سالگی مواد الکلی را مصرف می کرده است و در  سالهای اخیر به شدت به کوکایین اعتیاد داشته است.

استوکس در سال 2013 نیز به علت حمله فیزیکی محکوم شده بود که در آن زمان به حکم تعلیقی و پرداخت جریمه محکوم شده بود.

این بازیکن تجربه انجام 9 بازی در تیم ملی ایرلند را دارد و 22 بازی  در لیگ انگلیس برای ساندرلند داشته و یک گل هم به ثمر رسانده است. بهترین دوران این بازیکن در لیگ اسکاتلند بود که در شش سال حضور در سلتیک، هشت جام کسب کرد.

وکیل استوکس اعلام کرد که این بازیکن در ابتدا در مرحله انکار بوده اما حالا گامهای بلندی برداشته و می خواهد بدنش را پاکیزه کند و از اعتیاد خارج شود.  قاضی به استوکس گفته است که باید آزمایش بدهد و ثابت کند که دیگر مواد مخدر مصرف نمی کند تا بعد از آن حکم را با تخفیف برای او صادر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *