بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقبال عجیب و غریب از سردار آزمون در امارات + سند

سردار آزمون مورد استقبال بازیکنان شباب الاهلی قرار گرفت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۹
سردار آزمون مورد استقبال بازیکنان شباب الاهلی قرار گرفت

سردار آزمون بلافاصله پس از انجام تست های پزشکی، راهی تمرین شباب الاهلی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه شباب الاهلی به صورت رسمی خبر جذب سردار آزمون را در صفحات اجتماعی خود اعلام کرد. ستاره ملی پوش ایرانی که مورد توجه تیم هایی نظیر سویا و فنرباغچه قرار گرفته بود و حتی رم تمایل به فعالسازی بند دائمی کردن قرارداد او را داشت، در نهایت راهی امارات شد.

آزمون با حضور در شباب الاهلی، انتخاب غیرمنتظره ای داشت. ستاره ای که تا چندین سال دیگر نیز توانایی بازی در لیگ های سطح بالای اروپا را داشت، مسیر حرفه ای خود را به سمت آسیا تغییر داد که البته سنگین بودن بند فسخ قرارداد او نیز مزید بر علت شده بود.

تیم هایی نظیر رم و سویا در پرداخت مبلغ مورد نظر لورکوزن دچار مشکلاتی بودند و شباب الاهلی جز معدود تیم هایی بود که از پس این مبلغ برآمد و آزمون که از توجه و تمایل تیم اماراتی تحت تأثیر قرار گرفته بود، تصمیم گرفت تا به فوتبال خود در آسیا ادامه دهد.

رسانه های رسمی شباب الاهلی خبر جذب این بازیکن را اعلام کردند و او پس از موفقیت در تست های پزشکی، راهی محل تمرین تیم شد تا خود را برای دیدار حساس برابر سپاهان آماده کند.

سردار آزمون که مورد استقبال هم تیمی هایش قرار گرفته بود، از تونل وحشت آنها رد شد و نکته جالب نیز، حضور سعید عزت اللهی در انتهای این تونل بود تا با چک و لگد، از هم تیمی جدیدش استقبال کند.

سردار آزمون مورد استقبال بازیکنان شباب الاهلی قرار گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *