بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلخوری شدید پپ از فیفا و یوفا : بازیکنان را می کشید !

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی : فیفا، یوفا و لیگ برتر انگلیس هیچ اهمیتی برای سلامتی بازیکنان قائل نیستند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۵
منچسترسیتی ؛ گواردیولا : فیفا و یوفا هیچ اهمیتی برای سلامتی بازیکنان قائل نیستند

پپ گواردیولا می‌گوید فیفا، یوفا و لیگ برتر انگلیس هیچ اهمیتی برای سلامتی بازیکنان قائل نیستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرینات پیش فصل منچسترسیتی مانند بسیاری از تیم‌های دیگر اروپایی در حالی آغاز شده است که تعداد زیادی از ستاره‌های این تیم به دلیل حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ یا رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ مشغول استراحت هستند و توانایی همراهی با دیگر بازیکنان را ندارند.

انتظار می‌رود که همه بازیکنان سیتی در فاصله چند روز پیش از برگزاری سوپر جام فوتبال انگلیس که قرار است در تاریخ ۱۰ آگوست برگزار شود در اردوی این تیم حضور داشته باشند اما گواردیولا این احتمال را مطرح کرده که چند هفته دیگر هم به آنها استراحت بدهد تا فشارها روی بازیکنانش را کم کند.

سرمربی منچسترسیتی در این‌باره به خبرنگاران گفت:

« ما دیرتر از حالت عادی به دوران اوج برمی‌گردیم و این فقط به بازی برابر منچستریونایتد یا چلسی مربوط نمی‌شود. سعی می‌کنیم که خیلی امتیاز ندهیم و به خوبی توانایی رقابت داشته باشیم. بازیکنان زیادی را در اختیار نداریم چون آنها باید استراحت کنند.

اگر مدیران قدرتمند و سازمان‌هایی مانند فیفا، یوفا و لیگ برتر انگلیس به سلامت بازیکنان فکر نمی‌کنند، پس این سرمربیان هستند که باید به آنها فکر کنند چون در غیر این صورت بازیکنان خواهند مرد. فشار مسابقات بیش از حد است. به همین دلیل است که سه هفته یا یک ماه استراحت ضروری است اما رقابت‌ها آغاز خواهند شد و ما باید با این شرایط سازگار شویم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *