بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت تمام قد اسطوره استقلال از جواد نکونام

سیروس دین محمدی : ماندن جواد نکونام در استقلال تصمیم خوبی بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۵
سیروس دین محمدی : ماندن جواد نکونام تصمیم خوبی بود

سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال گفت : اتفاق خیلی خوبی بود و به فال نیک می‌گیرم من از همان اول هم از جواد نکونام حمایت کردم چون او توانست در آن شرایط سخت تیم را دوم کند و با وضعیت تیم کاملا آشناست و این طبیعی بود که او را حفظ کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال در خصوص ابقای نکونام روی نیمکت این تیم اظهار داشت:

اتفاق خیلی خوبی بود و به فال نیک می‌گیرم. من از همان اول هم از جواد نکونام حمایت کردم چون او توانست در آن شرایط سخت تیم را دوم کند و با وضعیت تیم کاملا آشناست و این طبیعی بود که او را حفظ کنند.

وی در خصوص اینکه برخی از هواداران استقلال با ماندن نکونام مخالف بودند، گفت:

یک جا هست که تیمی با ده امتیاز اختلاف دوم می شود یا تیم پنجم یا ششم می شود آن وقت بله.درست است! اما وقتی یک مربی فقط با یک امتیاز اختلاف نتوانسته قهرمان شود به نظرم با این وضعیت انتقاد کردن بی انصافی است. البته این نظر شخصی من است و هر کسی نظر شخصی خودش را می تواند بگوید حالا یکی نظرش خارجی است و یکی خارجی. نظر شخصی‌ام را با دلیل گفتم اگر اشتباه هم بگویم ببخشید نه در استقلال سمتی دارم و دنبال سمتی هستم فقط حرف دلم را زدم.

بعضی از بازیکنان استقلال قراردادشان تمام‌ شده و تکلیف ماندنشان مشخص نیست. هافبک ملی پوش پیشین آبی ها در این خصوص پاسخ داد:

شک نکنید باید بازیکن جذب کنند آن هم در چند‌ پست. از هافبک تا مهاجمان و دفاع راست و چپ. خوب هم می خواهیم.‌ حتی با وجود جلالی و حردانی.

دین‌محمدی ادامه داد:

البته در دفاع وسط و دروازه‌ مشکلی نیست. وقتی تیم بسته می شود باید در هر پستی دوبازیکن خوب داشته باشد تا بتوانند به تیم کمک کنند. به نظرم پنج ، شش بازیکن باید جذب کنند.

وی در خصوص بلاتکلیفی در کادر مدیریتی این تیم ‌هم افزود:

ما که نفهمیدیم. همیشه در ابتدای فصل این مشکلات در استقلال هست یا مربی ندارد یا مدیر ندارد یا هیات مدیره ندارد یا پول ندارد. استقلال همیشه در اول فصل این‌ مشکلات را دارد. خودمان هم نمی دانیم داستان چیست! امیدوارم این مشکلات را سریع حل کنند تا تکلیف مشخص شود. هواداران گناه دارند با این تیم عشق می کنند. هلدینگ مگر تیم را نگرفته؟ خب باید تکلیف را مشخص کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *