بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بایرن مونیخ قید ستاره یوونتوس را زد

بایرن مونیخ علاقه ای به جذب فدریکو کیه‎‌زا از یوونتوس ندارد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۰
یوونتوس ؛ بایرن مونیخ علاقه ای به جذب فدریکو کیه‎‌زا از یوونتوس ندارد

باشگاه بایرن مونیخ علاقه‌ای به جذب فدریکو کیه‎‌زا از یوونتوس ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد کیه‌زا با یوونتوس در پایان فصل آینده و تابستان ۲۰۲۵ به اتمام خواهد رسید و به نظر نمی‎‌رسد که مدیران این باشگاه دیگر تمایلی به ادامه همکاری با او داشته باشند و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به گوش می‌رسد.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی از علاقه آنتونیو کونته به انتقال او به ناپولی و همچنین تلاش دانیله ده‎‌روسی برای متقاعد کردن او و حضورش در پایتخت این کشور در ترکیب رم خبر داده بودند اما در روزهای اخیر نام بایرن مونیخ هم به عنوان مشتری جدی او مطرح شد.

اما حالا روزنامه کیکر خبر داده است که این اخبار درست نیست و بایرن مونیخ هیچ علاقه‌ای به جذب این ستاره ایتالیایی ندارد که خبر خوبی برای او نخواهد بود و به نظر می‌رسد که این بازیکن قرار است به حضورش در فوتبال ایتالیا در فصل آینده هم ادامه دهد.

گفته می‌شود که بایرن به دنبال تفویت فهرست تیمش در بال‌ها هست اما در صورتی موفق به انجام این کار خواهد شد که بتواند کینگزلی کومان یا سرژ گنابری را کنار بگذارد و با پول فروش آنها و کم شدن مبلغ دستمزدشان از فهرست پرداخت قادر به انجام چینن کاری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *