بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خط و نشان ستاره فرانسه برای تیم ملی هلند

 ویلیام سالیبا ستاره فرانسه : بدون امباپه هم هلند را می بریم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۴
 سالیبا ستاره فرانسه : بدون امباپه هم هلند را می بریم

مدافع جوان فرانسوی در مورد بازی پیش رو مقابل هلند، مصدومیت امباپه و فشار بازی در تیم ملی صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویلیام سالیبا، مدافع جوان و مستحکم تیم ملی فرانسه، در آستانه بازی حساس این تیم مقابل هلند در یورو 2024، به خبرنگاران صحبت کرد. سالیبا که در بازی اول مقابل اتریش عملکرد درخشانی داشت، با اعتماد به نفس در مورد بازی پیش رو صحبت کرد.

او گفت:

“می‌دانیم که هلند تیم قدرتمندی است و بازی سختی در پیش داریم. اما ما هم تیم باکیفیتی هستیم و برای کسب نتیجه به میدان خواهیم رفت. یک بازی بدون گل خورده اعتماد به نفس ما را بالا برده و آماده‌ایم تا مقابل هلند هم عملکردی درخشان داشته باشیم.”

سالیبا در مورد مصدومیت کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، گفت:

“خبر مصدومیت امباپه ناامید کننده بود. او بازیکن مهمی برای ما است و امیدواریم که هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورد. با این حال، ما بازیکنان باکیفیتی در تیم داریم و می‌توانیم بدون امباپه هم بازی‌هایمان را ببریم.”

این مدافع جوان در مورد فشار بازی در تیم ملی نیز گفت:

“پوشیدن پیراهن تیم ملی فرانسه افتخار بزرگی است و من از آن لذت می‌برم. می‌دانم که انتظارات از ما بالا است، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هوادارانمان را سربلند کنیم.”

سالیبا در مورد پست جدیدش در تیم ملی به عنوان مدافع چپ نیز صحبت کرد و گفت:

“معمولاً در باشگاهم در سمت راست بازی می‌کنم، اما مشکلی با بازی در سمت چپ ندارم. مربی از من خواست که در این پست بازی کنم و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکردم را ارائه دهم.”

بازی حساس تیم‌های ملی فرانسه و هلند، جمعه یک تیر برگزار خواهد شد. هر دو تیم از مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات هستند و این بازی بدون شک یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مرحله گروهی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *