بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتفاق جالب برای سردار آزمون در تیم ملی

سردار آزمون با پیراهن علی دایی

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۰

تصاویر تازه فدراسیون فوتبال از بازیکنان تیم ملی با پیراهن نوستالژیک، یک قاب جالب را در خود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بخش فرهنگی و رسانه تیم ملی، هفته گذشته در حرکتی جالب اقدام به تهیه تصاویری از بازیکنان تیم ملی با پیراهن‌های نوستالژیک فوتبال ایران کرد که شب گذشته چند قاب از آن منتشر شد. به نقل از ورزش سه در یکی از این تصاویر، سردار آزمون در حالی که با پیراهن قرمز جام جهانی 1998 فرانسه را بر تن دارد، با سبیل کم پشت و اندام ترکه‌ای لبخندی کوچک به دوربین فدراسیون می‌زند. این پیراهن چندان به تن سردار آشنا نمی‌آید و ظواهر آن بازیکنان نسل پیشین تیم ملی را به ذهن می‌آورد.

در آن زمان البته سبیل عضو جدانشدنی از فوتبالیست‌های ایرانی بود و از نادرمحمدخانی تا کریم باقری، همگی با ظاهر مشابه در زمین حضور می‌یافتند اما پست بازی سردار آزمون، او را چهره شبیه به علی دایی می‌کند.

عکس| سردار آزمون با پیراهن علی دایی

در شروع بازی ملی سردار آزمون و ثبت چند گل پیاپی، او به عنوان گزینه بالقوه شکستن رکورد علی دایی مطرح شد اما در نهایت سردار توانست از رکورد 50 گل کریم باقری بگذرد و حالا کار بسیار سختی برای شکست رکورد دایی خواهد داشت.

با این حال آزمون که به همراه مهدی طارمی زوج خطرناک خط حمله تیم ملی را ساخته، امیدوار است به دومین صد گله تاریخ تیم ملی تبدیل شود. رکوردی که او را هم مثل علی دایی ماندگار خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *