بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ضد حال ستاره پُر خواهان به سرخپوشان

افزایش احتمال تمدید قرارداد سسکو با لایپزیش علارغم علاقه منچستریونایتد و لیورپول

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۸
سسکو ؛ افزایش احتمال تمدید قرارداد سسکو با لایپزیش

بنجامین سسکو، ستاره لایپزیش، قصد دارد فصل آینده هم به حضورش در ترکیب این تیم ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عملکرد خوب و درخشان سسکو در ترکیب لایپزیش در فصلی که گذشت باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه بزرگ اروپایی به او جلب شود و شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن او به باشگاه‌های لیگ برتری در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به گوش برسد.

اما حالا روزنامه بیلد خبر داده است که این بازیکن سه‌شنبه شب و در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که قرار است به میزبانی آلمان برگزار شود در ساختمان مرکزی باشگاه لایپزیش حضور پیدا کرده و قرارداد جدیدی را با آنها به امضا رسانده است.

این در حالی است که قرارداد قبلی او با این باشگاه تا سال ۲۰۲۸ ادامه داشت اما حالا این قرارداد برای یک سال دیگر هم تمدید شده و گفته می‌شود که دستمزد او هم به شکل قابل توجهی در قرارداد جدید افزایش پیدا کرده است. این موفقیت بزرگی برای مدیران لایپزیش است که در چند ماه اخیر تمام تلاش‌شان را برای حفظ او به کار گرفته بودند.

سسکو پیشنهادهای جذاب از چند باشگاه لیگ برتری داشت و گفته می‌شد که باشگاه‌هایی مانند آرسنال و منچستریونایتد و لیورپول به صورت جدی شرایط او را زیر نظر دارند. همچنین دورتموند در بوندسلیگا و باشگاه‌های عربستانی هم به دنبال جذب او بودند و عربستانی‌ها حتی آماده بودند سالانه ۳۰ میلیون یورو به او پرداخت کنند.

اما این ستاره اهل اسلوونی در نهایت تصمیم گرفت که فصل آینده هم با پیراهن لایپزیش به میدان برود و امیدوار است که بتواند روند خوبی که در این فصل داشت را ادامه دهد. او سال گذشته با قراردادی به ارزش ۲۴ میلیون یورو به لایپزیش پیوست و حالا قیمتش بسیار بالاتر رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *