بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله آتشین پیشکسوت استقلالی به مدیرعامل پرسپولیس

شاهین بیانی : رضا درویش باید محروم بشود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۵
شاهین بیانی : رضا درویش باید محروم بشود

شاهین بیانی پیشکسوت استقلال گفت : رفتار رضا درویش نیز در تلویزیون تحت هیچ شرایطی قابل گذشت نیست، توهین او به مردمانی بود که در طول تاریخ فداکاری زیادی از خود نشان دادند، مردمانی که نجیب و فداکار هستند و باید با او برخورد قاطع شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهین بیانی پیشکسوت استقلال که در سال ۱۹۹۰ میلادی کاپ قهرمانی باشگاه‌های آسیا را بالای سر برد اظهار داشت:

لیگ بیست و سوم با تمام فراز و نشیب‌هایش با نایب قهرمانی استقلال به پایان رسید، این تیم در شرایطی که شایسته و سزاوار عنوان قهرمانی بود در نهایت با اختلاف یک امتیاز جام را به حریف واگذار کرد.

وی افزود:

پرسپولیس لیگ را با گل آفساید آغاز و با گل آفساید به پایان رساند، همه دیدند چه اتفاقاتی رخ داد و چه تیمی بیشترین سود را از اشتباهات داوری برد. فدراسیون فوتبال باید اولین کاری که انجام دهد برای فصل آینده VAR را وارد فوتبال ایران کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

امسال این فرصت در اختیار استقلال است تا تیمی پر قدرت ببندد، تیمی که بتواند از نام و اعتبار این تیم در میادین داخلی و بین‌المللی دفاع کند، استقلال امسال بر خلاف سال‌های گذشته تکلیف مدیریت و سرمربی‌اش مشخص است.

بیانی همچنین گفت:

نکونام اگرچه نتوانست استقلال را قهرمان کند اما در مجموع به او نمره قبولی می‌دهم، او کمبودهایی داشت که باعث شد نتواند در طول فصل تفکرات تاکتیکی خود را به طور کامل در زمین پیاده کند، به هر حال تجربیات او نسبت به گذشته افزایش یافته و می‌تواند از آن نهایت استفاده را ببرد.

وی تاکید کرد:

استقلال در بدترین شرایط نشان داده همیشه مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است. این تیم بزرگ و با اصالت است و باید همواره برای تصاحب جام پا به مسابقات بگذارد. همه از استقلال برای فصل آینده انتظار قهرمانی دارند و می‌خواهند این تیم اول شد.

کاپیتان پیشین استقلال اعلام کرد:

فرشید سمیعی در این مدت تعامل خوبی با جواد نکونام داشته و انتظار من به عنوان کاپیتان سابق استقلال این است که وی به پیشکسوتان بهای بیشتر بدهد و از تجربیات آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

بیانی در پایان گفت:

رفتار رضا درویش نیز در تلویزیون تحت هیچ شرایطی قابل گذشت نیست، توهین او به مردمانی بود که در طول تاریخ فداکاری زیادی از خود نشان دادند، مردمانی که نجیب و فداکار هستند و باید با او برخورد قاطع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *