بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیورپول آماده فروش این ستاره به بارسلونا

لیورپول خواهان ۷۵ میلیون یورو برای فروش دیاز به بارسلونا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۹
لیورپول خواهان ۷۵ میلیون یورو برای فروش دیاز به بارسلونا

لیورپول قیمت مدنظرش برای فروش لوئیس دیاز به بارسا را به شکل قابل توجهی کاهش داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیاز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۲۲ راهی لیورپول شد و از آن زمان تا به حال روزهای پرفراز و نشیبی را تحت هدایت یورگن کلوپ در این تیم سپری کرده است، اما به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه قصد دارند او را در تابستان پیش رو به فروش برسانند.

این بازیکن کلمبیایی در فصلی که گذشت توانست یکی از بهترین عملکردهایش را در ترکیب لیورپول به نمایش بگذارد اما حتی این موضوع هم مدیران این باشگاه را منصرف نکرد و به نظر می‌رسد که جدایی او از این تیم قطعی است و از بارسلونا به عنوان جدی‌ترین مشتری او نام برده می‌شود.

مدیران بارسلونا قصد دارند تیمشان را برای فصل آینده تقویت کنند و چند بازیکن را زیر نظر دارند که یکی از آنها این بازیکن لیورپول است. پیش از این گفته شده بود که لیورپول تنها در صورتی با پیشنهاد بارسلونا موافقت خواهد کرد که این باشگاه حاضر باشد مبلغی در حدود ۱۲۰ میلیون یورو برای دیاز پرداخت کند.

اما حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که لیورپول مبلغ مدنظرش برای فروش این بازیکن را به شکل قابل توجهی کاهش داده و حال حاضر است تنها با ۷۵ میلیون یورو با انتقال او به بارسلونا موافقت کند و همین اتفاق شانس حضور این بازیکن در بارسا در فصل آینده را افزایش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *