بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام خاص سرمربی پرسپولیسی برای هواداران سرخ پس از قهرمانی

گابریل کالدرون : پرسپولیس شایسته قهرمانی بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۷
گابریل کالدرون : پرسپولیس شایسته قهرمانی بود

گابریل کالدرون سرمربی پیشین پرسپولیس گفت : کم و بیش بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم و خوشحال هستم که پرسپولیس موفق شد برای شانزدهمین بار قهرمان رقابت‌های لیگ شود این قهرمانی را بار دیگر به هواداران تبریک می‌گویم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گابریل کالدرون سرمربی مطرح آرژانتینی پس از جدایی جنجالی برانکو ایووانکویچ از پرسپولیس در دهم تیر ماه سال ۱۳۹۸ به صورت رسمی هدایت این تیم را برعهده گرفت. اگرچه این مربی در ابتدا نتوانست نتایج خوبی کسب کند و مورد هجمه هواداران قرار گرفت اما در پایان نیم فصل اول موفق شد پرسپولیس را قهرمان نیم فصل کند.

وی با اینکه توانسته بود با سرخ‌پوشان در پایان نیم فصل به صدر جدول برسد با مدیریت باشگاه به مشکل خورد و در نهایت از این تیم جدا شد تا یحیی گل‌محمدی جانشین این مربی آرژانتینی شود. او با نیم فصل حضور در پرسپولیس، رکورد منحصر به فردی را به نام خود در اختیار دارد. کالدرون با پیروزی در ۷۳ درصد بازی‌ها، دارای بالاترین درصد پیروزی در بین مربیان تاریخ پرسپولیس است که بیش از ۱۵ بازی هدایت این تیم را بر عهده داشته‌اند. او همچنین بهترین شروع یک مربی خارجی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر را رقم زد.

کالدرون در خصوص قهرمانی پرسپولیس در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر گفت:

باید بگویم از این اتفاق خیلی خوشحال هستم. پرسپولیس در این فصل رقابت خوبی با حریفان داشت و با شایستگی به عنوان قهرمانی رسید. باید این قهرمانی را به هواداران تبریک بگویم و برای آنان و بازیکنان تیم به شدت خوشحال هستم. امیدوارم این روند برای آنها ادامه داشته باشد.

گابریل کالدرون در واکنش به اینکه هنوز بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کند یا خیر گفت:

کم و بیش بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم و خوشحال هستم که پرسپولیس موفق شد برای شانزدهمین بار قهرمان رقابت‌های لیگ شود. این قهرمانی را بار دیگر به هواداران تبریک می‌گویم.

این مربی در تمجید از هواداران پرسپولیس خاطرنشان کرد:

من در تیم‌ها و کشورهای مختلفی مربیگری کرده‌ام باید بگویم هواداران پرسپولیس یکی از بهترین‌ها در دنیا هستند و می‌دانم چقدر از قهرمانی تیم خوشحالند. این موضوع حس خوبی را به من می‌دهد. من ماموریت نیمه‌تمامی را با آنها داشته‌ام و برای آنها و تیم محبوب‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *