بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تغییر مثبت اما دیر برای تیم ریشه دار

عملکرد مثبت سایپا در چهار دیدار اخیر با هدایت مهدی حسینی‌نسب

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۲
سایپا ؛ عملکرد مثبت سایپا در چهار دیدار اخیر با هدایت مهدی حسینی‌نسب

نارنجی پوشان پایتخت با تغییر کادر فنی در چهار دیدار اخیرشان عملکرد مثبتی بر جای گذاشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال سایپا فصل 03-1402 لیگ دسته اول را با مهدی حسینی‌نسب شروع کرد، اما به یکباره مجتبی سرآسیایی جانشین وی شد که عملکرد ناموفق او موجب شد تا دوباره نارنجی پوشان تصمیم به همکاری با سرمربی قبلی خود بگیرند و در چهار دیدار گذشته با او در بازی‌ها شرکت کنند.

سایپا پس از چهار شکست در پنج بازی پیاپی تصمیم به قطع همکاری با مجتبی سرآسیایی گرفت و پس از دیدار هفته بیست و نُهم لیگ دسته اول که مقابل چادرملو اردکان مغلوب شدند، دوباره مهدی حسینی‌نسب را آورد که همراه با او در چهار بازی متوالی توانسته‌اند دو پیروزی و دو تساوی داشته باشند.

حسینی‌نسب پس از حضور دوباره روی نیمکت سایپا و در حالی که فاصله زمانی کوتاه مدت تا بازی بعدی داشتند، توانستند در تبریز مقابل مس سونگون صاحب امتیاز شود و پس از آن هم شهر راز شیراز را شکست بدهد.

نارنجی پوشان هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان رده چهارمی به تساوی خارج از خانه دست پیدا کردند و روز گذشته هم در یک جدال نفسگیر و نزدیک برابر شاگردان پیروز قربانی در نفت و گاز گچساران و در حالی که سرمربی خود را روی سکو میدیدند، به برتری 2 بر یک رسیدند تا 49 امتیازی شوند و رتبه پنجم جدول را حفظ کنند.

شاگردان حسینی‌نسب در حال حاضر با دو امتیاز بیشتر نسبت به مس کرمان در جایگاه پنجم هستند که در بازی آینده مقابل داماش گیلان برای حفظ این رتبه تلاش می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *