بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اصرار بایرن مونیخ برای جذب ژاوی

بایرن مونیخ به دنبال جذب ژاوی سیمونز

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۱
بایرن مونیخ به دنبال جذب ژاوی سیمونز

ژاوی سیمونز به هدف اول بایرن برای تقویت تیم در تابستان بدل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ باید پس از یک فصل بدون جام، خود را دوباره احیا کند تا اتفاقات 24-2023 فراموش شوند. یک فصل بسیار بد و بدون جام برای اولین بار از فصل 2012-2011. در فصلی که لورکوزن به سلطه یازده ساله بایرن پایان داد.

مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، چندی پیش گفت:

«این بایرنی نیست که من می‌شناختم و قطعا تغییراتی رخ خواهد داد.»

کار او از روی نیمکت شروع شد. پس از یک پروسه طولانی مدت که در آن حتی سعی کردند توماس توخل را متقاعد کنند که ادامه دهد، ونسان کمپانی تا سال 2027 سرمربی جدید باواریایی‌ها شد.

بعد از انتخاب مربی جدید، اکنون زمان بازسازی تیم است. ایبرل که به همراه کریستف فرویند در حال طراحی بایرن جدید است، گفت:

«ما در مورد بازیکنان مدنظرمان صحبت کرده‌ایم و در برنامه ریزی تابستانی تیم قدم‌هایی را برداشته‌ایم. پروسه پیشرفته‌تر از آن چیزی است که شما فکر می‌کنید. ما به ستاره‌ها و همچنین استعدادهای جوان و گرسنه نیاز داریم.»

در این برنامه اولین هدف بزرگ بایرن، ژاوی سیمونز است. طبق گزارش “بیلد”، بازیکن 21 ساله هلندی که این فصل به صورت قرضی از پاری سن ژرمن برای لایپزیش بازی کرد، در لیست باواریایی‌ها قرار دارد. با قراردادی تا سال 2027 با تیم پاریسی، گفته می‌شود ژاوی تمایلی برای بازگشت ندارد و با توجه به سابقه حضور ایبرل در لایپزیش و اینکه خود او ژاوی را برای این تیم جذب کرد، بایرن حالا خوشبین است تا بتواند استعداد سابق لاماسیا را جذب کند. در این راه بارسا نیز یک رقیب است ولی مشکلات مالی این باشگاه اجازه مانور زیادی را نمی‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *