بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مورینیو این ستاره ها را به لیگ ترکیه می برد؟

لوکاکو، ویلیان، مارسیال و ماتیپ در لیست خرید مورینو در فنرباغچه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۶
مورینیو ؛ لوکاکو، ویلیان، مارسیال و ماتیپ در لیست خرید مورینو در فنرباغچه

ژوزه مورینیو برای حضور در فنرباغچه، لیست خریدش را هم در اختیار آنها قرار داده که ورود این باشگاه به بازار نقل و انتقالات، می‎تواند شرایط را تا حد زیادی تغییر دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مشخص شد ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی فوتبال جهان که تحت عنوان آقای خاص انتظارات را از خودش به صورت کلی تغییر داده، قرار است برای فصل جدید در فوتبال ترکیه و به عنوان سرمربی فنرباغچه فعالیت کند. فنرباغچه در ده سال اخیر، بعد از گالاتاسرای بیشترین امتیاز را کسب کرده اما این تیم هیچوقت قهرمان نشده و همین موضوع باعث شده تا هواداران این امیدوار باشند پس از فصل 2013/14، بار دیگر قهرمان لیگ شوند. مورینیو برای شروع کار در این کشور، بازیکنان و ابزار خاص خودش را نیاز دارد و همیشه در مدت اخیر، مورینیو نشان داده که اگر ابزار موردنظرش را در اختیارش قرار ندهند، شرایط حضور و نتیجه گیری او با موانع زیادی می‌تواند روبرو شود.

روملو لوکاکو
مورینیو پیش از این در چلسی و منچستریونایتد با روملو کار کرده بود و در آاس رم هم او را به تیمش اضافه کرد. در چنین شرایطی وضعیت برای او متفاوت است چرا که انتونیو کونته به عنوان سرمربی ناپولی نسبت به جذب لوکاکو علاقه شدیدی نشان داده و ارتباط عمیق او با روملو می‌تواند اصلی‌ترین دلیل برای از دست رفتن یکی از گزینه‌های مدنظر او باشد.

ویلیان
مورینیو به شدت علاقه مند به کار گرفتن وینگرهای خودش است و ویلیان در دومین دوره حضور مورینیو، بهترین روزهای بازیگری خودش را تجربه کرد. مورینیو پس از جدایی از چلسی، در منچستریونایتد و تاتنهام هم برای جذب او علاقه نشان داد اما هیچوقت این اتفاق صورت نگرفت. با این حال ویلیان پس از ماجراجویی و سفری که از اروپا به برزیل و از برزیل مجدد به انگلیس داشت، بعید نیست که برای حضور در فنرباغچه علاقه نشان دهد.

جوئل ماتیپ
مصدومیت سخت ماتیپ و همچنین سن و سال بالای او همان علتی است که سبب می‌شود ماتیپ برای ریکاوری و بازگشت به شرایط مطلوبش، به دنبال لیگ کم فشارتری باشد. او در فنرباغچه با مورینیو می‌تواند ساختار دفاعی این تیم را ترمیم کند اما ابتدا تست‌های پزشکی مشخص می‌کند که این مدافع کامرونی آیا این شرایط را دارد که در بسیاری از بازی‌های فصل به میدان برود یا نه!

آنتونی مارسیال
بالاخره قرارداد مارسیال با منچستریونایتد تمام شد و از ژانویه و پیش از اینکه خبری از حضور مورینیو منتشر شود، مارسیال با سران این تیم مذاکره کرده بود اما اکنون یک علامت سوال بزرگ در مسیر نقل و انتقال او ایجاد خواهد شد؛ مورینیو در منچستریونایتد با مارسیال دچار مشکل شده بود و حتی برخی از کارشناسان افت شدید و فاحش مارسیال را وابسته به رفتار اشتباه مورینیو می‌دانند اما با این حال باید دید مارسیال و مورینیو را قرار است یک بار دیگر کنار یکدیگر ببینیم یا هیچکدام از آنها تمایلی به همکاری مجدد ندارند.

هر کسی از ناتینگهام فارست!
جمله‌ عجیبی است اما کاملا واقعی است. وضعیت ناتینگهام در این فصل عجیب بوده و قراردادهای زیادی از این تیم به پایان رسیده است؛ این اتفاق موجب شده تا نه تنها فنرباغچه بلکه در لیگ جزیره هم بازیکنان این تیم خاطرخواهان زیادی داشته باشد. مت ترنر در دروازه، ویلی بولی همراه با نونو تاوارس، اولا آینا و نکو ویلیامز، مورگان گیبس وایت و ابراهیم سانگاره و همچنین کالوم هادسون اودوی و امانوئل دنیس همان نام‌هایی هستند که در لیست خرید مربیان زیادی حضور دارند اما اگر مورینیو آنها را بخواهد، فنرباغچه مجبور است که از تیم‌های انگلیسی سبقت بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *