بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روز های جهنمی بازیکنان چلسی با ورود مارسکا !

انزو مارسکا سرمربی جدید چلسی به دنبال اجرای رژیم غذایی سخت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۸:۴۵
مارسکا ؛ انزو مارسکا سرمربی جدید چلسی به دنبال اجرای رژیم غذایی سخت

با ورود انزو مارسکا به چلسی، بازیکنان این تیم با یک رژیم غذایی سخت روبرو خواهند شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آبی‌ها دیروز اعلام کردند که مارسکا با قراردادی ۵ ساله هدایت این باشگاه را برعهده گرفته و جانشین مائوریسیو پوچتینو شده است.

مارسکا قرار است رژیم غذایی سخت‌گیرانه‌ای را که در لستر سیتی اعمال کرده بود، به چلسی بیاورد و تناسب اندام و آمادگی بازیکنان این باشگاه را بهبود دهد.

او مارکوس آلوارز، مربی بدنساز و دستیارش در لستر را با خود به چلسی خواهد آورد و با کمک او، وضعیت بدنی بازیکنان را بررسی می‌کند. آلوارز بر روی حفظ سطح آمادگی بدنی بازیکنان بسیار حساس است و برای نظارت بر رژیم غذایی آنها اقدامات عجیبی انجام می‌دهد.

او علاوه‌بر حضور در لستر در فصل گذشته، در گذشته رژیم غذایی مورد نظرش را در سویا، تاتنهام و پارما نیز اعمال کرده است. به گزارش تلگراف، آلوارز در سال ۲۰۰۷ زمانی که در تاتنهام کار می‌کرد، آب‌میوه، کیک، سس، نمک، نیمرو و فلفل را ممنوع کرده بود.

آلوارز این دستورات را در لستر هم ادامه داد و حالا قرار است بازیکنان چلسی هم با رژیم غذایی سخت‌گیرانه او مواجه شوند. همچنین گفته می‌شود که آلوارز روی نسبت چربی بازیکنان هم وسواس دارد و در طول مدت حضورش در شمال لندن باعث شد بازیکنان تیم تاتنهام مجموعاً ۱۰۰ کیلوگرم وزن کم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *