بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب پرسپولیس در تقابل حساس با مس رفسنجان لو رفت + جزئیات

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۵
پرسپولیس ؛ ترکیب احتمالی سرخ ها مقابل مس رفسنجان مشخص شد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته پایانی لیگ‌ برتر مقابل مس رفسنجان صف‌ آرایی می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس تهران امشب شنبه دوازدهم خرداد در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی بیست‌ و سومین دوره رقابت‌ های لیگ‌ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه آزادی تهران در برابر تیم فوتبال صنعت‌مس رفسنجان قرار خواهد گرفت. در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل صنعت‌مس رفسنجان را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد.

علیرضا بیرانوند امیدوار است سیزدهمین کلین‌شیت خود در فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ‌برتر را با ششمین جام قهرمانی کنار هم به‌دست بیاورد. کلین‌شیت علیرضا بیرانوند مقابل صنعت‌مس رفسنجان کمک‌حال قرمزهای پایتخت برای کسب عنوان قهرمانی خواهد بود. عنوانی که پرسپولیس می‌تواند با پیروزی در بازی امروز به کمک بیرانوند و سایر بازیکنانش بدون در نظر گرفتن اتفاقات بازی استقلال و پیکان رقم بخورد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان و گئورگی گولسیانی زوج ثابت خط دفاعی قرمزهای پایتخت هستند و در این دیدار هم برای پرسپولیس در برابر مس رفسنجان به‌میدان خواهند رفت و امیدوار هستند که نخستین جام لیگ‌برتری را در کنار یکدیگر فتح کنند. دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم به عنوان دو مدافع و بال چپ‌وراست در زمین حضور خواهند داشت.

مسعود ریگی مثل همیشه در پست شماره شش برای سرخ ها بازی می‌کند و سروش رفیعی طراح حملات پرسپولیس در این دیدار است. مهدی ترابی و اوستون اورونوف نیز دو بال سمت راست و چپ سرخ‌پوشان در این بازی هستند. مهدی ترابی عملکرد خوبی داشته و اوستون اورونوف یکی از ستاره‌های بی‌چون‌وچرای نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر است که پرسپولیس اگر قهرمان شود، این نتیجه را تا حدودی مدیون وی است.

با توجه به نیمکت سرخ ها و دست‌خالی اوسمار ویرا در خط‌ تهاجمی برای استفاده از مهاجم‌های گلزن، تنها گزینه خط‌حمله پرسپولیس عیسی آل‌کثیر به شمار می‌رود و در این بازی جلوتر از همه بازیکنان پرسپولیس، مأموریت بازی در خط حمله را به خود اختصاص خواهد داد و پشت سر وی هم کاپیتان قرمزها امید عالیشاه گزینه جدی برای گلزنی مقابل مس رفسنجان خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *