بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیروز قربانی: اگر داور نبود تا سه روز دیگر هم گل نمی‌خوردیم

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 17:49

سرمربی رایکا بابل گفت: فوتبال ورزشی با مختصات خودش است اما متاسفانه ما قابلیت بازی پینگ پنگ را نداشتیم که هر برخوردی توسط داور پنالتی اعلام شود و زحمات بازیکنان جوان ما این‌گونه هدر رود. به گزارش ایسنا، پیروز قربانی یک‌شنبه شب پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن و حذف از جام حذفی اظهار کرد: این نتیجه دلخواه ما نبود و این دلیل داشت. به نظرم در هفته گذشته باید در ساحل تمرین می‌کردیم چون اجازه بازی در چنین زمینی را در این دیدار دادند. برای من سوال است که چرا زمین هفت تیر بابل را تایید نمی‌کنند چون این زمین به هیچ عنوان آمادگی بازی را نداشت و تیم من را خسته کرد. او ادامه داد: از دقیقه ۶۰ به بعد مجبور شدم تعویض کنم. دلیل دیگر این است که تیم من تجربه بازی کردن در زمینی که داورش داور پینگ پنگ بود را نداشت. پنالتی‌هایی گرفته شد که که به نظر من مسخره بود و نمی‌خواهم ذهنم را به جاهای دیگر ببرم. در کل بازیکنانم تا دقیقه ۶۰ خیلی خوب کار کردند اما زور بچه‌های ما به برخی مسائل نمی‌رسد. فوتبال ورزشی با مختصات خودش است اما ما متاسفانه قابلیت بازی پینگ پنگ را نداشتیم که هر برخوردی توسط داور پنالتی اعلام شود و زحمات بازیکنان جوان ما این گونه هدر رود. سرمربی رایکا بابل در پاسخ به سوالی درباره عملکرد خوب دروازه‌بانش گفت: به نظر من دروازه‌بان ذوب‌آهن هم چندین توپ خوب را مهار کرد. ذوب‌آهن سال‌هاست در لیگ برتر است اما رایکا سومین فصل حضورش در لیگ یک را تجربه می‌کند و بازیکنانی جوان دارد. ما یک تیم شخصی هستیم و در خرج روزانه هم مشکل داریم. منکر بازی خوب ذوب‌آهن نیستم اما اگر این داور نبود، ما تا سه روز دیگر هم گل نمی‌خوردیم. با احترام به تیم خوب ذوب‌آهن داور بازی را درآورد. اگر می‌خواهید زحمات بازیکنانم را زیر سوال ببرید این اجازه را به شما نمی‌دهم. انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.