جدایی مرد نارنجی قطعی شد
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از شکست سایپا مقابل مس رفسنجان در هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر، ابراهیم صادقی، سرمربی این تیم در نشست خبری حاضر نشد و حالا زمزمه جدایی او به گوش میرسد.
صادقی در واکنش به خبر استعفای خود سکوت کرده و هنوز اظهار نظر رسمی در این خصوص نداشته، اما طبق تصمیم مدیران سایپا جدایی او از جمع نارنجی پوشان قطعی است و سرمربی جوان سایپا پس از نزدیک به دو فصل حضور روی نیمکت این تیم، باید با شاگردانش خداحافظی کند.
مدیران سایپا ضمن به توافق رسیدن با صادقی برای جدایی، به صورت همزمان برای انتخاب سرمربی جدید هم تلاش خواهند کرد و طبق برنامه اعلام شده قصد دارند تا پایان هفته جاری جانشین صادقی را معرفی کنند. تصمیمگیری درباره دستیاران صادقی نیز در اختیار سرمربی بعدی خواهد بود و باشگاه سایپا قصد برکناری آنها را در شرایط فعلی ندارد.
۲۵۶ ۲۵۱


دردسر برای فراز کمالوند پس از حضور در تراکتور
حسرت بزرگ سرمربی پرافتخار استقلالی در لیگ برتر بیستم !
سایپا به سیم آخر زد ؛ پرونده جنجالی فوتبال ایران بینالمللی شد
واکنش مدیرعامل باشگاه سایپا به دیدار با تراکتور
باز کردن دروازه پرسپولیس برای ستاره تراکتور سرانجامی جز ناکامی ندارد !









