بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آغاز تمدید قرارداد بازیکنان موردنظر مجیدی

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1400 | 9:40

خبرگزاری میزان – در هفته اخیر عارف غلامی در دفتر باشگاه استقلال حاضر شد تا شایعه تمدید قراردادش با آبی‌پوشان پررنگ شود. با اینکه مدافع استقلال دلیل حضور را کار اداری اعلام کرد؛ اما بررسی‌ها نشانگر موضوع دیگری است.

مدیران استقلال برای اینکه فرصت را از دست ندهند، پیش از شروع لیگ قهرمانان آسیا مذاکره با بازیکنان را آغاز کرده‌اند. در همین راستا بعضی بازیکنان از جمله غلامی طبق برنامه در دفتر باشگاه حاضر شدند. با این همه امضا و تایید نهایی قرارداد‌ها بعد از لیگ قهرمانان آسیا قطعی می‌شود.

به گزارش میزان، قرارداد چند تن از بازیکنان استقلال همچون ارسلان مطهری، سیاوش یزدانی و مسعود ریگی نیز در پایان فصل به اتمام می‌رسد. به همین دلیل باشگاه استقلال هماهنگی‌های لازم برای تمدید قرارداد با این بازیکنان را انجام و به زودی مذاکرات آغاز خواهد شد. بیشتر بخوانید: اعلام برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.