ربیعی: میدانستیم حریف انتحاری بازی میکند/ صادقی سرمایه گرانبهای سایپاست
منبع : خبرگزاری ایسنا
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است، تیمش بازی سختی را برابر سایپا داشته است. به گزارش ایسنا، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی با سایپا، اظهار کرد: بازی بسیار سخت و سنگینی بود و میدانستیم سایپا انتحاری بازی خواهد کرد. ما سعی داشتیم بازی را کنترل کنیم ولی پرس سنگین دو تیم مانع از این کار شد. دو تیم موقعیت داشتند که ما به گل رسیدیم. پس از گل هم خودخواسته بازی را کنترل کردیم و میتوانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
او درباره تیم سایپا نیز گفت: به عنوان کسی که ۵ سال در سایپا حضور داشتم، میگویم که این نحوه بازی سایپا بسیار خوب است و سایپا با رتبه خوب لیگ را به پایان میرساند. ابراهیم صادقی سرمایه گرانبهایی برای مجموعه سایپا است و با برنامههایی که از ایشان سراغ دارم، آینده خوبی برای سایپا میبینم.
سرمربی مس درباره عملکرد سلیمانی، مهاجم جدید تیمش، بیان کرد: محمدرضا در بازی تراکتور و این بازی در اختیار تیم عمل کرد. امیدوارم او روند رو به رشدش را ادامه دهد.
ربیعی درباره داوری بازی توضیح داد: داور در این بازی بسیار خوب سوت زد. او با درایت و تدبیر، بازی را کنترل کرد. ما چند بازی از داوری متضرر شدیم ولی داوری این بازی خوب بود.
انتهای پیام


خوشحالی مربی مطرح لیگ برتری از حضور ستاره جوان استقلال در تیم ملی
اتهام سنگین سرمربی مس به بازیکنان پرسپولیس درباره گل دوم سرخ ها
خط و نشان سرمربی مس برای شکست ناپذیری استقلال در لیگ برتر
سرمربی تیم لیگ برتری : برای بازی با استقلال آماده می شویم
ادعای عجیب محمد ربیعی









