بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بروزرسانی/ربیعی: بازی بسیار سنگین و سختی مقابل سایپا داشتیم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 21:35

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ربیعی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: به خاطر درگذشت آرتا منهاجی تسلیت می‌گویم. امیدوارم خدا به ایشان و خانواده‌اش صبر بدهد. به تیم سایپا هم خسته‌ نباشید می‌گوییم. به آقای ابراهیم صادقی و همکارانش و خسته نباشید و خدا قوت به تیم خودشان، بازی بسیار سخت و سنگین بود می‌دانستیم سایپا انتحاری بازی می‌کند و با چه انرژی امروز بازی کردند. تیم ما هم سعی کرد بر بازی حاکم شود. هر دو تیم بر روی یکدیگر پرس زیادی داشتند پرس‌های سنگینی در نیمه‌های زمین یا مرکز زمین انجام دادند و این باعث شد که میزان توپ‌های از دست رفته دو تیم زیاد باشد.

وی افزود: در برخی جاها در نیمه اول توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم و موقعیت ایجاد کردیم سایپا هم موقعیت داشت اما در اواخر نیمه اول به گل رسیدیم. در نیمه دوم به طور خودخواسته سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و به بحث سرعت و انتقال بازی برویم. دو سه موقعیت خوب هم ایجاد کردیم که ۲-۳ توپمان در پاس آخر از بین رفت. می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم.

ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.