بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رحمتی: بهترین بازی را انجام دادیم اما باختیم!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 21:25

خبرورزشی – کیانوش رحمتی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازیکنان ما وحشتناک ناراحت هستند. در حالی که فکر می‌کنم این بهترین بازی سایپا بود و می‌توانستیم خیلی راحت گل بزنیم و با سه امتیاز از رفسنجان خارج شویم، باختیم.

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم فشاری که روی تیم ما وجود دارد و افرادی که به دنبال منافع خودشان هستند در بازی ما هم تأثیرگذار است. مس مانند همیشه تیم بابرنامه‌ای بود، اما امروز تیم برتر میدان در هر دو نیمه ما بودیم.

بیشتر بخوانید: مس یک – سایپا صفر/ مس، سایپا را برد و به رده چهارم رسید ویدیو| خلاصه بازی مس رفسنجان ۱-۰ سایپا

مربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه نظرش درباره داوری مسابقه چه بوده و آیا با این وضعیت سایپا می‌تواند در لیگ برتر بماند یا نه، گفت: داوری عالی بود. عرب‌براقی جزو بهترین داوران ماست. او داوری جوان، اما باتجربه است و همیشه قضاوت خوبی دارد. برای این داوران همیشه آرزوی موفقیت دارم. درباره وضعیت سایپا هم اصلاً به بحث سقوط فکر نمی‌کنیم و با این سبک بازی و تیمی که داریم، به رتبه تک رقمی هم فکر می‌کنیم و معتقدم با سه امتیاز از این وضعیت خارج می‌شویم. ما سه بازی راحت‌تر مقابل ماشین‌سازی، پیکان و پدیده داریم که دو بازی را در خانه و بازی با ماشین‌سازی را خارج از خانه برگزار می‌کنیم. قطعاً می‌توانیم در این بازی‌ها شرایط‌مان را بهتر کنیم. همانطور که گفتم ما به دنبال رتبه تک رقمی در جدول هستیم.

دسته بندی ها : خبرورزشی , دیگر خبرگزاری ها
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.