مس یک – سایپا صفر/ مس، سایپا را برد و به رده چهارم رسید
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – دو تیم مس رفسنجان و سایپا در چارچوب دیدارهای هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که در این بازی تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت.
محمدرضا سلیمانی در واپسین دقایق نیمه نخست این دیدار و در دقیقه ۴۵ موفق شد دروازه سایپا را باز کند تا هشتمین شکست تیم ابراهیم صادقی به ثبت برسد.
امیر عرببراقی که قضاوت دیدار مس رفسنجان – سایپا را بر عهده داشت، در این دیدار مهدی کیانی و حسن جعفری از مس و مهرداد عبدی از سایپا را با کارت زرد خود جریمه کرد.
به گزارش تسنیم، مس با کسب هفتمین پیروزی خود در این فصل ۲۸ امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول صعود کرد و تیم سایپا نیز که از ۲۰ بازی خود فقط سه پیروزی کسب کرده، با ۱۸ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول باقی ماند.


خون سرمربی استقلالی از داور به جوش آمد !
ستاره های تیم هوادار به سیم آخر زدند
رکورد عجیب استقلال در لیگ بیست و یکم ؛ سبقت شاگردان مجیدی از تیم صنعتی
سبقت پرسپولیس از استقلال ؛ گل محمدی با کمبود مهاجم بهترین خط حمله لیگ
شوک یحیی به ستاره پرسپولیس ؛ خط خوردن از لیست ۱۸ نفره
خبر مهم مدیر مس رفسنجان درباره بازیکن پرسپولیسی تیمش









