بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به روز رسانی| اکبرپور: با سهل‌انگاری ۳ امتیاز را از دست دادیم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 20:00

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا اکبرپور در نشست خبری پس از تساوی مقابل آلومینیوم اراک گفت: به نظرم به عنوان اولین بازی برای ما بد نبود. تمام نکاتی را که گوشزد کرده بودیم بچه‌ها انجام دادند اما روی یک لحظه سهل انگاری و از جایی که گفته بودیم، گل خوردیم و متاسفانه سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. با اینحال از تیم راضی هستم.

 

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.