بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیروزی یک نیمه‌ای مس رفسنجان مقابل سایپا

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 19:25

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهدای مس به مصاف تیم سایپا رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود مس  به پایان رسید.

داور: امیر عرب براقی 

کمک داوران:محمد علی پورمتقی – رحیم حاجیلو 

کارت زرد: مهدی کیانی، مجتبی سرآسیایی( مربی) از مس مهرداد عبدی از سایپا

کارت قرمز:-

گل: محمدرضا سلیمانی( دقیقه ۴۵) برای مس رفسنجان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.