سعید آذری، نکونام را با ژاوی مقایسه کرد/ هر دو قهرمان هستند
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – برد فولاد خوزستان مقابل العین باعث شد تا سعید آذری مدیرعامل باشگاه خوزستانی، از خوشحالی سر از پا نشناسد. او در این مصاحبه به طور ویژه از جواد نکونام تقدیر کرد.
*کادر فنی ما به فرماندهی جواد نکونام به خوبی تیم العین را آنالیز کرده بود و بازیکنان تیم شناخت کاملی از حریف خود داشتند. تیم ما منظم و با انگیزه بازی کرد. بعد از حدود ۱۸ ماه حضورم در باشگاه فولاد این یکی از بهترین بازیهایمان بود.
*از تیمی که جواد نکونام سرمربی اش باشد، کمتر از این انتظار نمیرود. بازی با العین نشان از شایستگی کامل بچههای تیم ما داشت. خوشحالی ام از این است که فوتبال ایران با صعود فولاد به مرحله گروهی، حالا چهار نماینده در لیگ قهرمانان آسیا دارد.
*بازی با السد حس خوبی است. دو قهرمان سابق که در بالاترین سطح فوتبال جهان در لالیگا بازی کردهاند، حالا در قامت دو مربی روبروی هم میایستند. امیدوارم این مسئله به جذابیت بازی اضافه کند. مایه افتخار ما است که جواد نکونام کنار ما است. او یک مربی در سطح جهانی است و امیدوارم به شایستگیهایش برسد.
*آقای قیم از باشگاه استقلال تماس گرفت. هرچیزی که لازم بود و حقایق این سفر را به استقلالیها گفتم. رفتاری که با ما صورت گرفت، مودبانه و عالی بود. البته هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد.
بیشتر بخوانید: نکونام: در لالیگا با ژاوی رقابت داشتم


تبعات حضور در تیم ملی ؛ لژیونر پرسپولیسی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد
امیدواری معنادار سرمربی استقلالی درباره لیگ قهرمانان آسیا
تصمیمات مهم AFC با حضور رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
برنامه بازی های تیم سرمربی استقلالی در آسیا مشخص شد
زمان رونمایی از خرید بزرگ مدیرعامل پرسپولیسی مشخص شد
آخرین خبر ها از شکایت النصر از پرسپولیس









