واکنش جالب مدافع استقلال به شایعه زدن واکسن کرونا
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – سیاوش یزدانی درباره اعزام استقلال به لیگ قهرمانان آسیا، گفت: خدا را شکر به مرز آمادگی رسیده ایم و از مردم می خواهم ما را دعا کنند تا نماینده شایسته ای برای کشور باشیم.
یزدانی اشاره کرد: کادر فنی حریفان را آنالیز کرده و می توانیم مقابل حریفان بازی های خوبی انجام دهیم. باید به خوشحالی مردم فکر کنیم و همین موضوع به ما انگیزه می دهد.
مدافع تیم استقلال در واکنش به اینکه آیا آنها برای اعزام واکسن زده اند یا خیر، گفت: ما واکسن نزدیم. نزدیک به سه بار من کرونا گرفتم و دیگر نیازی به واکسن نیست!
بیشتر بخوانید:
امیدواری مدافع جنجالی استقلال برای حضور در عربستان


رونمایی از ترکیب استقلال مقابل پیکان
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی
واکنش قاطع سرمربی استقلالی به انتقاد مربی پرسپولیس
آب سرد ستاره کروات بر سر باشگاه استقلال ؛ خبری از توافق نیست !
واکنش معنادار دست راست یحیی گل محمدی به رقابت با استقلال
ستاره محبوب فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت به استقلال + جزئیات









