بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیسی ها کرکری را از گل محمدی بردند!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 17:55

خبرورزشی – پرسپولیسی ها پس از مستقر شدن در هتل محل اقامت خود از نتیجه بازی مطلع شده و از طریق گوشی خود صحنه های حساس و گل های بازی را تماشا کردند. از آنجایی که یحیی گل محمدی از هواداران سر سخت بارسلوناست، سه چهار بازیکن پرسپولیس قبل از بازی کلی برای او کری خوانده بودند و پس از بازی هم پیروزی رئال مقابل بارسلونا را به رخ سرمربی تیم شان کشیدند.

معمولاً وقتی ال کلاسیکو برگزار می شود کرکری جالبی بین بازیکنان پرسپولیس و استقلال برقرار می شود و در بازی شنبه شب هم چند پرسپولیسی برای گل محمدی کری خواندند و به او یادآوری کردند که رئال امسال بارسلونا را دبل کرده است. یحیی هم با خنده حرف از آ ینده می زد و می گفت بازی بعدی را بارسلونا می برد.

بیشتر بخوانید:

علی دایی: پیشنهاد اورتون را رد کردم/ پرسپولیس، مردمی است و انگ تیم حکومتی به آن نمی‌چسبد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.