بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عبداللهی: استقلال برای کسب بهترین نتایج به عربستان می‌رود

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 17:51

به گزارش ایرنا،« نصرالله عبداللهی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: مشکل ویزای فرزاد مجیدی حل نشد و او در سفر به جده نتوانست استقلال را همراهی کند اما به طور حتم ظرف چند روز آینده با حل شدن مشکلش‌ به کاروان آبی‌پوشان ملحق خواهد شد.

وی افزود: استقلال بدون شک نهایت تلاش خود را به کار خواهد بست تا بتواند نتایج خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا کسب و رضایت هواداران را جلب کند.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: مجموعه تیم انگیزه و آمادگی کامل دارند تا بهترین عملکرد را در جده به نمایش بگذارند.

عبداللهی تصریح کرد: اعضای هیات مدیره در سفر به عربستان استقلال را همراهی نکردند اما این احتمال وجود دارد ظرف روزهای آینده به کاروان آبی‌پوشان ملحق شوند.

وی درباره عدم حضور محمد دانشگر در عربستان اعلام کرد: این تصمیم فرهاد مجیدی بود و باید به نظر سرمربی استقلال احترام گذاشت.

سرپرست استقلال در پایان گفت: برای برگزاری تمرینات استقلال در عربستان هماهنگی‌های لازم انجام شده است و از این بابت مشکلی نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.