عبداللهی: استقلال برای کسب بهترین نتایج به عربستان میرود
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا،« نصرالله عبداللهی» روز یکشنبه در گفتوگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: مشکل ویزای فرزاد مجیدی حل نشد و او در سفر به جده نتوانست استقلال را همراهی کند اما به طور حتم ظرف چند روز آینده با حل شدن مشکلش به کاروان آبیپوشان ملحق خواهد شد.
وی افزود: استقلال بدون شک نهایت تلاش خود را به کار خواهد بست تا بتواند نتایج خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا کسب و رضایت هواداران را جلب کند.
سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: مجموعه تیم انگیزه و آمادگی کامل دارند تا بهترین عملکرد را در جده به نمایش بگذارند.
عبداللهی تصریح کرد: اعضای هیات مدیره در سفر به عربستان استقلال را همراهی نکردند اما این احتمال وجود دارد ظرف روزهای آینده به کاروان آبیپوشان ملحق شوند.
وی درباره عدم حضور محمد دانشگر در عربستان اعلام کرد: این تصمیم فرهاد مجیدی بود و باید به نظر سرمربی استقلال احترام گذاشت.
سرپرست استقلال در پایان گفت: برای برگزاری تمرینات استقلال در عربستان هماهنگیهای لازم انجام شده است و از این بابت مشکلی نداریم.


ستاره محبوب فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت به استقلال + جزئیات
تبعات حضور در تیم ملی ؛ لژیونر پرسپولیسی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد
مجیدی : پیکان قابل احترام است ؛ اصلا به رکورد شکنی فکر نمی کنم
خبری مهم از فرهاد مجیدی در آستانه بازی استقلال و پیکان
فرهاد مجیدی لیست خریدش را به باشگاه داد؟
استقلال به دنبال طلسم شکنی با حضور تماشاگران









