بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کشتی گزینشی المپیک| یزدانی نقره‌ای شد/طلا به امامی رسید

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 17:45

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات کشتی آزاد گزینشی المپیک توکیو در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم محمد عبدالکریم از کویت را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد حاجی محمد علی، کشتی‌گیر روسی‌الاصل از بحرین گذشت و ضمن کسب سهمیه المپیک راهی دیدار فینال شد. یزدانی در فینال با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ مغلوب ارنظر آکماتالیف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

همچنین در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول به مقابل علی موحامت اووزمیرادوف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر منگ حجی جان از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

امامی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ساندیپ مان از هند را از پیش رو برداشت و ضمن حضور در دیدار فینال سهمیه المپیک را نیز کسب کرد. وی در دیدار فینال با توجه به حضور نیافتن بکزاد عبدالرحمن‌اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان باز‌های آسیایی از ازبکستان در دیدار فینال به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.