بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هادی ساعی از سمت خود کناره‌گیری کرد

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 17:25

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مدیرفنی تیم‌ ملی تکواندو به همکاری خود با فدراسیون پایان داد.

پس از تعطیلات سال جدید، خبری مبنی بر حضور نیافتن “علی‌محمد بسحاق” مربی تیم ملی تکواندو در اردوی تیم ملی منتشر شد.

البته تغییر اعضای کادر فنی از اختیارات سرمربی است و به‌هیچ عنوان نمی‌توان تغییر یکی از مربیان تیم ملی را امری غیر متعارف دانست.
پس از این مساله و از روز گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر استعفای هادی ساعی از پست مدیریت فنی تیم ملی به گوش می‌رسید که در نهایت این مساله نیز رنگ واقعیت به خود گرفت و ساعی استعفای خود را تایید کرد. 

ساعی در جلسه با سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، از پایان حضور بسحاق در کادر فنی تیم ملی ابراز ناراحتی و از سمت خود استعفا کرد.

با این اوصاف تیم ملی تکواندو بازهم در سال المپیک وارد حاشیه شد. هرچند برخی کارشناسان معتقدند این حواشی به‌دلیل این است که فدراسیون در سال جاری مجمع انتخاباتی در پیش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.