بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برای گرفتن طلبم از استقلال به AFC نامه زدم

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 16:55

فرزاد حاتمی درباره وضعیت مصدومیتش گفت: قبل از بازی با استقلال از ناحیه عضلات چهارسر مصدوم شدم که متأسفانه هنوز این مصدومیت برطرف نشده است و در بازی فردا برابر گل‌گهر هم نمی‌توانم بازی کنم. البته روند درمان مصدومیتم به خوبی جلو می‌رود و تلاش می‌کنم تا در بازی بعدی برابر مس به تیمم کمک کنم.

وی همچنین در مورد اینکه موفق نشد طلبش از باشگاه استقلال را دریافت کند، تصریح کرد: من بابت سال ۹۱ مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از استقلال طلب دارم. برای گرفتن طلبم به باشگاه رفتم و حتی با نماینده آقای مددی هم صحبت کردم، ولی ملاقاتی با مدیرعامل باشگاه نداشتم. در نهایت هم مدیرعامل استقلال این را نپذیرفت که طلبم پرداخت شود و گفته بود که باشگاه پول ندارد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در خاتمه خاطرنشان کرد: مددی گفت که بروم و شکایت کنم، من هم در مورد طلبم از باشگاه استقلال به AFC نامه زدم. حتی در این زمینه به فدراسیون فوتبال هم رفتم و با سهیل مهدی و مسئولان روابط بین‌الملل نیز صحبت کردم. من دوست داشتم بدون مشکل خاصی این مسئله حل شود، ولی مدیرعامل استقلال گفت که شکایت کنم. امیدوارم ایشان عواقب حرف‌هایش را به گردن بگیرد.

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.