بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چک دوم و سوم را پرسپولیس و استقلال می زنند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 16:30

فرهاد اشراقی/ خبرورزشی – فولاد ۴ گل به العین زد تا بار دیگر ثابت شود که تیم های عربی با وجود هزینه های فراوان طبل تو خالی هستند. البته در تمام کشورهای عربی یکی دو تیم خوب داریم اما نکته اینجاست که فقط همین یکی دو تیم خوب هستند و بقیه از تیم های لیگ دویی خودمان هم ضعیف ترند.

مثلاً در عربستان الهلال واقعاً تیم خوبی است. در قطر از السد و تا حدی الدحیل از تیم‌های پرقدرت محسوب می شوند. در امارات هم معمولاً یکی دو تیم قوی هستند و بقیه واقعاً هیچ حرفی برای گفتن ندارند .حالا و در شرایطی که فولاد با شایستگی چهار گل به العین امارات زده منتظریم تا چهارشنبه پرسپولیس الوحده را گلباران کند و بامداد جمعه استقلال از سد الاهلی عربستان بگذرد.حتی در مورد استقلال هم انتظار می‌رود که مثل آخرین بازی اش  الاهلی را گلباران کند چرا که نه الاهلی عربستان تیم چندان پر قدرتی است و نه الوحده امارات.

کافیست نگاهی به جدول لیگ های عربستان و امارات داشته باشید تا به صحت این ادعا پی ببرید. همین الاهلی عربستان هر ۶ بازی آخر خود را باخته و اینکه انتظار داشته باشیم استقلال هم سیلی قدرتمندی در خاک عربستان به نماینده این کشور بزند، اصلا انتظار زیادی نیست. پرسپولیس هم کاملا از نظر فنی برتر از الوحده امارات است و پیش بینی می شود با یک بازی هجومی حداقل سه گل به این تیم اماراتی بزند.

قبلا هم اشاره کردیم که کار اصلی نمایندگان ایرانً از مراحل حذفی آغاز  می شود و قرار نیست فقط یک تیم ایرانی تا مراحل بالاتر برود. امسال این انتظار را داریم که علاوه بر پرسپولیس سایر نمایندگان ایران یعنی استقلال، فولاد و تراکتور هم تا مراحل بالا بروند و حتی شاهد باشیم که مثلاً دو تیم ایرانی در نیمه نهایی با یکدیگر برخورد می کنند.

 آخراین هفته منتظریم تا پرسپولیس و استقلال هم سیلی دوم و سوم را به رقبای آسیایی بزنند و از همین شروع مسابقات، کار خود را با صدرنشینی در گروه استارت بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.