بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال راهی عربستان شد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 16:00

خبرورزشی – تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با پرواز اختصاصی از فرودگاه مهرآباد راهی جده عربستان شد. در این سفر، فرزاد مجیدی به دلیل صادر نشدن ویزایش و محمد دانشگر به دلیل مسائل انضباطی حضور نداشتند.

تیم استقلال که در گروه C با تیم‌های الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق همگروه است، ۰۰:۴۵ بامداد جمعه ۲۷ فروردین به مصاف الاهلی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: مشکل سفر ۳ عضو استقلال به عربستان حل شد

دسته بندی ها : خبرورزشی , دیگر خبرگزاری ها
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.