استقلال راهی عربستان شد
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با پرواز اختصاصی از فرودگاه مهرآباد راهی جده عربستان شد. در این سفر، فرزاد مجیدی به دلیل صادر نشدن ویزایش و محمد دانشگر به دلیل مسائل انضباطی حضور نداشتند.
تیم استقلال که در گروه C با تیمهای الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق همگروه است، ۰۰:۴۵ بامداد جمعه ۲۷ فروردین به مصاف الاهلی خواهد رفت.
بیشتر بخوانید: مشکل سفر ۳ عضو استقلال به عربستان حل شد


رونمایی از ترکیب استقلال مقابل پیکان
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی
واکنش قاطع سرمربی استقلالی به انتقاد مربی پرسپولیس
آب سرد ستاره کروات بر سر باشگاه استقلال ؛ خبری از توافق نیست !
واکنش معنادار دست راست یحیی گل محمدی به رقابت با استقلال
ستاره محبوب فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت به استقلال + جزئیات









